kuka uskaltaa mukaan: pinotaan NOLOIMMAT SEKSIKOKEMUKSEMME :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja maisa:
Alkuperäinen kirjoittaja hih hih:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää on sitten oikeesti nolo...joskus sinkkuaikoina harrastin seksiä kahden eri miehen kanssa niin, että siinä oli väliä pari päivää. Tän väliajan ihmettelin vähän, miten olen niin märkänä koko ajan, muuten ei kuitenkaan tuntunut mitenkään ihmeelliseltä niin unohdin koko asian...syy sitten selvisi kun se jälkimmäinen mies kysyi, onko sulla joku ehkäisyrengas täällä. Sanoin sille, että ei siellä mitään ole...sitten kokeilin itse...ja vedin ulos käytetyn, limaisen kortsun, joka oli mystisesti hävinnyt jonnekin sen aiemman miehen kanssa!

Kyllä hävetti. Ei muuten kuulunut siitä miehestä enää mitään...

Tää oli aikas paha :)

Kieltämättä, ei omat tunnukkaan enää niin noloilta...

Täytyy kyllä sanoa, että tais olla koko tähänastisen elämäni noloin hetki tuo.

Exän vanhempien mökillä oltiin ja nukuttiin aitassa. Olin siinä sitten käsiraudoilla kiinni sängyssä ja mies päällä, noh ex anoppi pamautti oven auki ja toi lainaamansa tavaran takaisin.. :D Lähti melko vikkelää..
Sitte kerran romahtanu sänky ja myös sohva on kipannut :D

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
No mä en tiedä onko tää noloa mutta säikähdin ainakin ihan pirusti. Nykyisen poikaystäväni kanssa harrastettiin seksiä ihan alkuaikoina(seurusteltu ehkä viikko) ja mies sanoi että nyt on pakko lopettaa ku ottaa niin kipeetä. No ei siinä, oli pimeää ja jalkovälini tuntui tosi märältä, koitin kädellä ja haistoin että voi ei, verta...menkat varmaan alkoi!!noloa.. Mutta, eipäs alkanutkaan, poikaystävältäni oli katkennut siitä terskan päästä joku homma ja siitä se veri johtui. Oli se kyllä nolona :D eipä voitu sitten ainakaan kahteen viikkoon hommailla..nykyään hyvä jos kerran kahteen viikkoon pupuillaan :D

:D no mutta toihan on JUST niinkuin mun ja miehen kokemus viime syksyltä!
mies vaan ei todennut, että nyt sattuu, vaan suorastaan rääkäisi "AI PRKL!" :D
ja mies vielä kaikenlisäks pyörtyi näkemästään, kun verta tuli ihan hemmetin paljon..
myöhemmin se frenulum pitikin operoida kokonaan pois, kun aiheutti niin suurta kipua sekstaillessa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mullakin kävi sama 10v sitten nykyisen mieheni kanssa ja verta tuli ihan sikana ja sattu kuulemma ihan törkeesti. Mikä toi homma siis on, mistä se johtuu??

se liitoskohta on nimeltään frenulum ja tuo katkeaminen on tosi yleistä. helppoa päästä eroon pienellä leikkauksella, jossa ko. liitos katkaistaan. siitä saa muistaakseni 5pvä saikkua ja hyvät kipugeelit/puudutteet kotikäyttöönkin..
http://fi.wikipedia.org/wiki/Frenulum

Ekat pimppipierut panon jälkeen. Takaapäin painaessa sitä ilmaa menee sisään reippaasti :ashamed: Mies jäi katsomaan mua suu auki kun eka kerran turahti. Punaisena selittelin, että menee tuota ilmaa sisään kun takaapäin.... :ashamed:

Mä oon ihan tylsä eikä mulla ole oikeen mitään hyviä tarinoita ittestäni, mutta yhdellä tutulla kävi mukavasti teini-ikäsenä.
Oli vanhempiensa keittiössä puuhastelemassa kakkosluukulla, kun vanhemmat pamahtivat ovesta sisään. Tää nuorimies sitte vetäsi ittensä salamana ulos ja tytöltä valu löysät pitkin lattioita, hetken tuijotteli siinä sitte vanhempia:D:D

hyh.... :laugh:

Oli tarkoitus vähän rasvata partnerin sukukalleuksia rasvalla ennen sitä. Ja niinhän minä tein. Sitten ihmeteltiin jälkeenpäin että jopas luisti hyvin ja vaahtoaakin oudosti. Olin käyttänyt saippuaa vahingossa koska erehdyin purtilosta :D Naurettiin mahat kippurassa!

Mulla on niin monta etten tiedä edes mistä aloittaa...

Joskus villissä nuoruudessa tuli harrastettua seksuaalista toimintaa julkisella paikalla. Myöhemmin kuulin että siinä oli kameravalvonta.

Yhden jätkän laitoin teininä patteriin kiinni käsiraudoilla. Porukat sitten kertoi aamulla että se huoneeni patteri on samassa vesiputkistossa myös talon muiden makuuhuoneiden kanssa. Oli ollu melkoinen kolina...

Eksän kanssa touhuttiin lattialla ja kylään (etuajassa!!!) tulossa ollut kaveri rimpautti ovikelloa ja kurkkasi sitten postiluukusta - näki kaiken.

Autossa etupenkillä ratsastaen, syrjässä sijaitsevan kaupan pihassa. Auto oli kiinnittänyt vartijan huomion ja keskeytti hommat kurkkaamalla sivuikkunasta taskulampun kanssa...

Mä oon ihan tylsä eikä mulla ole oikeen mitään hyviä tarinoita ittestäni, mutta yhdellä tutulla kävi mukavasti teini-ikäsenä.
Oli vanhempiensa keittiössä puuhastelemassa kakkosluukulla, kun vanhemmat pamahtivat ovesta sisään. Tää nuorimies sitte vetäsi ittensä salamana ulos ja tytöltä valu löysät pitkin lattioita, hetken tuijotteli siinä sitte vanhempia:D:D

hyh.... :laugh:

Yhdellä tutulla joo, ei olis Tiirustakaan uskonut :D

[QUOTE="vieras";24984217]Yhdellä tutulla joo, ei olis Tiirustakaan uskonut :D[/QUOTE]Mä en takaluukkuani tarjoa, vessassa käynti tuntuu ihan tarpeeksi tylsältä, en toivo sinä hetkenäkään että menisi takaisin sisään-ulos-sisään-ulos...hyi auts.

Jos olisi kyse ollut minusta olisin takuulla harmautunut. :D

Monia mutta
- Mulla oli hiiva ja lääke laitettu alakautta edellisenä iltana. Harrastettiin sillosen kanssa seksiä useampaan otteeseen päivässä mut sillon jäi kahteen ( tai yhteen ja puolen) kertaan kun hiivalääke+sperma oli tehnyt aika ihanan coctailin alapäähäni......
- Kortsu on useammin kuin kerran jäänyt tai poksahtanut sisääni ja ihanaa on ollut kaivella pois.
- Teini-ikäisenä kahden exäni äidit näkivät seksipuuhat (kävelivät sisään huoneeseen..)
-Perinteiset pillupierut. Nykyään niihin on turtunut mutta kyllä ne nuorempana nolotti varsinkin semmoiset mahtavat turahdukset :D

Yhteistyössä