Z
"ziki"
Vieras
Ja piti vielä lisätä, että hoidossa voi käydä tutustumassa useita kertoja jotta saa käsityksen hoitajasta ja hänen tyylistään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pph myös;26986671:Joo....itsekin olen pph ja kyllä sydän murheellisena olen näitä parjausviestejä lukenut. Onneksi joukossa on puolustajiakin, kiitos siitä teille!
Alkuperäinen kirjoittaja pph myös;26986671:Joo....itsekin olen pph ja kyllä sydän murheellisena olen näitä parjausviestejä lukenut. Onneksi joukossa on puolustajiakin, kiitos siitä teille!
Mutta eikö se ole hyvä että puututaan? On meilläkin huonoja kokemuksia nyt nuorimmaisen tytön pph:sta, ja hänet siirrettiin sitten päiväkotiin. Suorastaan karmeaa hoitoa sai pph:lla, ja osaltaan siksi tämän uusimman tulokkaan laitamme päiväkotiin, mutta kotona olemme ensin hoitovapaalla.
Anoppini on ollut pph, ja aivan unelma hoitaja. Vaikka minulla onkin huonoja kokemuksia (mm. luokkakaverini äidistä) pph:na, niin en silti ajattele että kaikki olisivat sellaisia. Jos 100% varmaksi löytäisin loistavan pph:n, niin varmaan suosisin häntä ennen päiväkotia. Nyt vaan ei ole sellaista tiedossa, ja yritän pelata ns. varman päälle.
Mutta ei nämä mitään henk. koht. loukkauksia ole kaikkia pph:ita kohtaan.
No omat lapset ovat olleet yksityisellä perhepäivähoitajalla. Eskariin sitten siirtyivät päiväkotiin. Ihan hyvin kaikki sujui, olin tyytyväinen. Sensijaan ystäväni lapsilla oli huonompi kokemus, heille sattui todella huono juttu, perhepäivähoitajalla oli käytössä rangaistuksena laittaa arestiin pimeään komeroon. Ystäväni teki hoitajasta valituksen tapauksen tultua ilmi. Lapset kerkesivät olla hoitajalla kuukauden, sen jälkeen siirtyivät päiväkotiin.