Kuka tykkää MudCakesta?

  • Viestiketjun aloittaja "sally"
  • Ensimmäinen viesti
"a.p"
Sitä hehkutettiin ihan hirveesti kuinka ihanaa se on ja kuinka on taivaassa ja aaa ääää iiiiik!
No ostin ja söin ja petyin. Ihan ällömakeeta, eikä ees nin hyvää :D
joo siis se valmis ei olekkaan hyvää! Hyh suorastaan... Ostappa Fazerin leivontasuklaata ja tee siinä ohjeella mikä siinä on. Ihan taivaallista! Ja kannattaa tehä edellisenä päivänä, säilyttää jääkaapissa ja tarjota jäätelön kanssa :p
 
[QUOTE="a.p";25590045]joo siis se valmis ei olekkaan hyvää! Hyh suorastaan... Ostappa Fazerin leivontasuklaata ja tee siinä ohjeella mikä siinä on. Ihan taivaallista! Ja kannattaa tehä edellisenä päivänä, säilyttää jääkaapissa ja tarjota jäätelön kanssa :p[/QUOTE]

Pysyisköhän vaan seuraavaan päivään jääkaapissa?
Pitää ehkä kokeilla tehdä sit itse. On vaan peukalo keskellä kämmentä mitä leipomiseen tulee :D
 
"vieras"
Sitä hehkutettiin ihan hirveesti kuinka ihanaa se on ja kuinka on taivaassa ja aaa ääää iiiiik!
No ostin ja söin ja petyin. Ihan ällömakeeta, eikä ees nin hyvää :D
Ei tällä palstalla kukaan osta IKINÄ mitään valmiina ;). Musta se Frödingen pakaste on ihan hyvää, en tosin osaakaan leipoa yhtään (eikä mulla ole ukkoa/lapsiakaan, ehkä sit niiden mieliks joskus opettelen).
 
"miu"
[QUOTE="vieras";25590213]Ei tällä palstalla kukaan osta IKINÄ mitään valmiina ;). Musta se Frödingen pakaste on ihan hyvää, en tosin osaakaan leipoa yhtään (eikä mulla ole ukkoa/lapsiakaan, ehkä sit niiden mieliks joskus opettelen).[/QUOTE]

Mä tykkään myös tuosta Frödingen kakusta, Pirkan versio taas ei ollut hyvää
 

Yhteistyössä