R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tykkään, käyttää pitkästä aikaa ääntään niin kuin mä tykkään![]()
Karseeta ulinaa. Kanava kääntyy autoradiossa välittömästi - ja niitä kääntöbiisejä on todella vähän.
Mulla kääntyy Jesse Kaikurannan ja Mamban kohdalla.
Mulla kääntyy Jesse Kaikurannan ja Mamban kohdalla.
En ole koskaan kyennyt kuuntelemaan tätä kappaletta alusta loppuun. En vaan pysty. Tässä on jotain tosi hyvää, todella mukaansa vievää, mutta samaan aikaan jotain aivan uskomattoman ärsyttävää! Ehkä se ärsyttävyys tulee siitä, että tässä kierrätetään Karjalaisen vanhojen kappaleiden sanoja (esim. tuo keihään kärki ym.) ja Karjalaisen ääni kiristyy paikoitellen tosi ahdistavasti. Kaiken ärsyttävyyden vastapainona on kuitenkin aivan erilainen soundi, se on jotain puhtaasti uutta ja virkistävää. Liian ristiriitaiset fiilikset, joten ei voi sanoa, että tykkäisin...
Tässä muuttuu lihaksi vanha totuus: vanha maine pelastaa. Jos Karjalainen olisi nyt tuolla biisillä aloittanut, niin a) ei olisi voimasoitossa kanavilla ja b) kukaan ei hehkuttaisi upeaa biisiä/sävellystä/charmanttia muusikkoa
Alkuperäinen kirjoittaja Ärmätti;28057585:J. Karjalainen on oikeasti ihan Suomen huippumuusikoita. Mutta onhan nää makuasioita.
Tämäkin on hieno biisi, mutta ei kauheesti mun makuun. Karjalaisella on kyllä tosi monta muuta mulle kolahtavampaa.