Kuka tulis ruokapalkalla kokoamaan tuon vitriinin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jyväskylään tulee täältä vähän matkaa, sellaiset 250 km, mutta siinäpä olisi päivälle ohjelmaa. Keitto olisi kuumana, mutta onko siellä muuten kovin kylmää. Täällä oli ainkin aamulla. Ei vielä edes tiedä kuinka tuon dieselin sais tulille tuosta. Vaatii ainakin pitkät hehkutukset.

[QUOTE="Matti";25593192]Jyväskylään tulee täältä vähän matkaa, sellaiset 250 km, mutta siinäpä olisi päivälle ohjelmaa. Keitto olisi kuumana, mutta onko siellä muuten kovin kylmää. Täällä oli ainkin aamulla. Ei vielä edes tiedä kuinka tuon dieselin sais tulille tuosta. Vaatii ainakin pitkät hehkutukset.[/QUOTE]

Rapsakka keli täällä. -26 näyttää mittari.
Ei kande diiseliä potkasta käyntiin makkarakeiton takia :)

[QUOTE="vieras";25593305]Vain köyhä ostaa huonekaluja, jotka täytyy koota.[/QUOTE]
Köyhä en ole, jos maallista mammonaa(kin) mitataan.
Olen aika rikas: mulla on kaksi lasta ja yksi ihana lapsenlapsi + toinen tulossa kesällä :)

[QUOTE="vieras";25593305]Vain köyhä ostaa huonekaluja, jotka täytyy koota.[/QUOTE]

Eikös se sanonta mene, ettei köyhän kannata ostaa halpaa? ;)

Osa noista kasattavista on semmoisia rimpuloita, että saa kohta hankkia uudet tilalle. Olis voinut tulla tosiaan halvemmaksi ostaa kerralla kalliimpi ja laadukkaampi :D

[QUOTE="aloittaja";25593257]Rapsakka keli täällä. -26 näyttää mittari.
Ei kande diiseliä potkasta käyntiin makkarakeiton takia :)[/QUOTE]

Eihän tässä kyse olekaan makkarakeitosta, vaan vitriinistä.
Tai paremminkin niistä molemmista. Kyllä siinä jo alkaa olla motivaatiota.
Ja olihan tuossa puhetta vielä sämpyistäkin.
Kaiken kruunaa vielä tuo taiteellinen näkökulma.
Alkaa kuulostaa jo oikein kulttuurimatkalta.
Minulla onkin ollut aina tapana kiertää nämä kulttuuritapahtumat.
Useimmat aika kaukaankin.

Eikös se sanonta mene, ettei köyhän kannata ostaa halpaa? ;)

Osa noista kasattavista on semmoisia rimpuloita, että saa kohta hankkia uudet tilalle. Olis voinut tulla tosiaan halvemmaksi ostaa kerralla kalliimpi ja laadukkaampi :D

Eipä niin. En kumminkaan laita satasia tuohon kaappiin, joka tulee eteisen pimeimpään nurkkaan ja ajaa kyllä asiansa (pois näkösältä naulakko, jossa roikkuu epämääräinen kasa takkeja ja laukkuja ynnä ruma kenkäteline lattialla).

Kiva kuulla, etten ole ainoa, joka jopa nauttii noiden hirvitysten kasaamisesta :D Itse asiassa parasta on, jos vielä pääsee neuvomaan miestä siitä, miten päin ne palikat kasataan... :whistle:

[QUOTE="aloittaja";25593369]Eipä niin. En kumminkaan laita satasia tuohon kaappiin, joka tulee eteisen pimeimpään nurkkaan ja ajaa kyllä asiansa (pois näkösältä naulakko, jossa roikkuu epämääräinen kasa takkeja ja laukkuja ynnä ruma kenkäteline lattialla).[/QUOTE]

En minäkään näkisi siinä mitään järkeä. Sen rahan voi pistä johonkin kivempaankin, sitten :D

Ja meillä ainakin vaihtuu sisustusmakukin sen verran tiuhaan, että järkevämpää hankkia edulliset kalusteet, kun ne muutaman vuoden päästä menee vaihtoon kuitenkin... :ashamed:

[QUOTE="Matti";25593359]Eihän tässä kyse olekaan makkarakeitosta, vaan vitriinistä.
Tai paremminkin niistä molemmista. Kyllä siinä jo alkaa olla motivaatiota.
Ja olihan tuossa puhetta vielä sämpyistäkin.
Kaiken kruunaa vielä tuo taiteellinen näkökulma.
Alkaa kuulostaa jo oikein kulttuurimatkalta.
Minulla onkin ollut aina tapana kiertää nämä kulttuuritapahtumat.
Useimmat aika kaukaankin.[/QUOTE]
:D Joo mulla on kyllä saman niminen herrahenkilö ollut kierroksessa jo 25 vuotta. Tosin nykyään asutaan eri osoitteissa.

Mun ikänikin jo varmasti liennyttää halukkuuttasi polkasta se dieseli käyntiin. :laugh:

[QUOTE="aloittaja";25593388]:D Joo mulla on kyllä saman niminen herrahenkilö ollut kierroksessa jo 25 vuotta. Tosin nykyään asutaan eri osoitteissa.

Mun ikänikin jo varmasti liennyttää halukkuuttasi polkasta se dieseli käyntiin. :laugh:[/QUOTE]

No - ei nimi miestä pahenna, enkä minä sitä virtiiniä signeerata aikonutkaan, vaikka se kokoon saisinkin.

[QUOTE="aloittaja";25593388]:D Joo mulla on kyllä saman niminen herrahenkilö ollut kierroksessa jo 25 vuotta. Tosin nykyään asutaan eri osoitteissa.

Mun ikänikin jo varmasti liennyttää halukkuuttasi polkasta se dieseli käyntiin. :laugh:[/QUOTE]

Ei ikä naista pahenna. Monasti voi tuntua ihan mukavalta silloin kun nainen on ensin ottanut tekarit poies.

[QUOTE="kale";25593556]Ei ikä naista pahenna. Monasti voi tuntua ihan mukavalta silloin kun nainen on ensin ottanut tekarit poies.[/QUOTE]

Mua muuten pyydettiin sairaalassa (leikkaukseen menossa) ottamaan tekarit pois ja ne hampaat ON omat :D

Yhteistyössä