Kuka tulis pakkaamaan mun puolesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Miten voikin olla näin tympeetä. Pitäis olla riemuissaan ja jännittyneenä pakata ja silleen, mutta kun on niin hemmetin kauhee uni kun on univelkaa ja jotenkaan mä en nyt millään saa noita vaatteita tonne matkalaukkuihin. Eilen onneksi repäisin kämpän sentään siistiksi ja pyykit on pesty, kaikki siis kunnossa, ei muuta kuin tavarat enää kasaan, illalla kaikki suihkuun ja aamupala valmiiksi huomisaamua varten. Ei tartte edes ruokaa laittaa kun anoppi haluaa tänään tarjota ruuan, mut ei kun ei, nyt vaan ei saa mitään aikaiseksi. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja Ansu-78:
Mä voin tulla pakkaamaan mut yhdellä ehdolla!

mahtaako uskaltaa edes kysyä että millä ehdolla?

Tokihan sitä saa kysyä... muutto ens kuussa ja pitäis laittaa tavaroita laatikoihin... astoiden paketointi ei oikeen innostas, muut menee heittämällä. Tuutko? :D
Reissuun pakkaaminen oon kyl inhottavaa puuhaa kun pitää miettiä et mitä tarvii ja mitä ei... mul yleensä tuottaa suurinta tuskaa se et mitä karsia pois ettei tulis ihan hirveesti liikaa tavaraa kannettavaks. Pitäkäähän hauska loma! Varmaan ihana lähteä tähän aikaan vuodesta kun pääsee lämpimään täält syksyn sateiden keskeltä. B) Meinaatteko mennä sukeltelemaan vai muuten vaan rentoutumaan?

Jos tuut ja viet mun muksut muutaman tunnin kävelylle, tuun pakkaamaan. Ja viskaa mulle mennessäs pari unilääkettä tai kolauta jollain pesismailalla taju kankaalle. Kiitos. :wave:

Yhteistyössä