Yksin ja yksin...Alkuperäinen kirjoittaja Somewhereovertherainbow:Ootko yksin siellä?
Et sie tuukkaan tuonne ketjuun?Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Ihan isseni kanssa täälläkin :snotty:
No voisin mä vähäksi aikaa... Mitä siellä jutskataan?Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Et sie tuukkaan tuonne ketjuun?Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Ihan isseni kanssa täälläkin :snotty:
Lahti cityAlkuperäinen kirjoittaja orpo piru:No kivahan se on et ei oo yksinään tylysää
Missä päin teillä on tylsää?
OulussaAlkuperäinen kirjoittaja orpo piru:No kivahan se on et ei oo yksinään tylysää
Missä päin teillä on tylsää?
Mää oon itekin vähän pihalla meiningistä. Väsyttää niin pirusti jo, eikä päänuppi toimi enää laisinkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:No voisin mä vähäksi aikaa... Mitä siellä jutskataan?Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Et sie tuukkaan tuonne ketjuun?Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Ihan isseni kanssa täälläkin :snotty:
Jooh, mää oon ulkona ku Tampaxin lankaAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mää oon itekin vähän pihalla meiningistä. Väsyttää niin pirusti jo, eikä päänuppi toimi enää laisinkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:No voisin mä vähäksi aikaa... Mitä siellä jutskataan?Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Et sie tuukkaan tuonne ketjuun?Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Ihan isseni kanssa täälläkin :snotty: