Kuka tulis kuvaamaan meidän vaatteet? (Huutisasiaa)

Miks ihmiset haluavat niin helvetin tarkat analyysit kaikista vaatteista. Mulla on 2 kassillista vaatteita ja en viitsi niitä kirppikselle lähteä myymään. Tiedän, että siellä on merkkivaatetta ja osa käyttämättömiä mutta EN JAKSA VALOKUVATA NIITÄ! Ja ilman sitä kukaan ei osta!!! ÄÄÄH Tulkaa joku kuvaamaan ne mun puolesta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Mä olen vienyt kaikki pieneksi jääneet vauvanvaatteet neuvolaan. Ei tarvii kuvailla. ;)
NO annoin mäkin huonompia vaatteita ystäville jne.. mut en viittis ihan pari kertaa käytettyjä velourpukuja yms.. benettonin tuulitakkeja antaa ilmaiseksi. Ei meillä niin paljon rahaa ole (oliskin ni ei tarviis kuvata huutikseen..)
 
Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Mä olen vienyt kaikki pieneksi jääneet vauvanvaatteet neuvolaan. Ei tarvii kuvailla. ;)
NO annoin mäkin huonompia vaatteita ystäville jne.. mut en viittis ihan pari kertaa käytettyjä velourpukuja yms.. benettonin tuulitakkeja antaa ilmaiseksi. Ei meillä niin paljon rahaa ole (oliskin ni ei tarviis kuvata huutikseen..)
Mä annoin paljon täysin uusia vaatteita ja kaksi kertaa päällä olleita vaatteita täysin ilmaiseksi. Mulle tulee hyvä mieli kun voin auttaa jollain lailla ihmisiä. Ei olisi käynyt mielessäkään että rahaa niistä olisin pyytänyt. Ja huomenna vien rintarepun, joka sekin on aivan käyttämätön. =)
 
vieras
Mulla on äitiyspakkaus täynnä pieniä ja pari muovikassillista -osa on menny jo kirpparilla.
Enkä jaksais kuvailla millään :(
Sitä on raskausaikana ollu vähä hölmö ja hurahtanu vauvanvaate maailmaan täysin :)

Niin ja sit on erikseen ne parhaimmat/tärkeimmät jotka säilytän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Mä olen vienyt kaikki pieneksi jääneet vauvanvaatteet neuvolaan. Ei tarvii kuvailla. ;)
Neuvolaan? ihan tosi, en oo kuullukaan että sinnekin voi viedä? minne ne menee sieltä? kyselenkö tyhmiä.... :)
Meidän neuvolassa on sellainen pöytä, johon vaatteet voi jättää. Sieltä saa juuri vauvan saaneet äidit tai raskaana olevat äidit ottaa vaatteita vauvalleen. Olen vienyt yhteensä jo 4 kassillista. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Mä olen vienyt kaikki pieneksi jääneet vauvanvaatteet neuvolaan. Ei tarvii kuvailla. ;)
NO annoin mäkin huonompia vaatteita ystäville jne.. mut en viittis ihan pari kertaa käytettyjä velourpukuja yms.. benettonin tuulitakkeja antaa ilmaiseksi. Ei meillä niin paljon rahaa ole (oliskin ni ei tarviis kuvata huutikseen..)
Mä annoin paljon täysin uusia vaatteita ja kaksi kertaa päällä olleita vaatteita täysin ilmaiseksi. Mulle tulee hyvä mieli kun voin auttaa jollain lailla ihmisiä. Ei olisi käynyt mielessäkään että rahaa niistä olisin pyytänyt. Ja huomenna vien rintarepun, joka sekin on aivan käyttämätön. =)
ymmärrän ton ja oon kyllä antanutkin paljon SPR:n ystäväpalvelun kautta OIKEASTI apua tarvitseville, mutta sitä tarviis itekin rahaa joskus esim. uuden ja isomman vaatepaketin hankintaan huutiksesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Mä olen vienyt kaikki pieneksi jääneet vauvanvaatteet neuvolaan. Ei tarvii kuvailla. ;)
Neuvolaan? ihan tosi, en oo kuullukaan että sinnekin voi viedä? minne ne menee sieltä? kyselenkö tyhmiä.... :)
Meidän neuvolassa on sellainen pöytä, johon vaatteet voi jättää. Sieltä saa juuri vauvan saaneet äidit tai raskaana olevat äidit ottaa vaatteita vauvalleen. Olen vienyt yhteensä jo 4 kassillista. =)
Minä myös. En jaksa kuvailla ja postitella ja kostua niistä muutamaa kymppiä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Mä olen vienyt kaikki pieneksi jääneet vauvanvaatteet neuvolaan. Ei tarvii kuvailla. ;)
Neuvolaan? ihan tosi, en oo kuullukaan että sinnekin voi viedä? minne ne menee sieltä? kyselenkö tyhmiä.... :)
Meidän neuvolassa on sellainen pöytä, johon vaatteet voi jättää. Sieltä saa juuri vauvan saaneet äidit tai raskaana olevat äidit ottaa vaatteita vauvalleen. Olen vienyt yhteensä jo 4 kassillista. =)
Tuohan on tosi hienoo toimintaa :) Vois ehdottaa tännekkin.
Täällä tietääkseni voi jättää neuvolaan ja siitä menevät sairaalaan, mut sairaalassa ei yleensä tarvita kun niitä ihan pienimpiä -on vain synnytysosasto, ei lastenosastoa.
 
No mulla sama homma! Olis vaatteita 62cm asti ja pitäs alkaa kuvailee, että sais myyntiin.. kaiken lisäks en oo ikinä käyttäny mitää kuvapalvelua (esim. aijaa), et pitäs kai sekin opetella.. :snotty: Vein "huonompia" tai siis semmosia tosi perusperus vaatteita spr:n kirpparille lahjotuksena mutta noi mistä tykkäsin ja mitkä on vähä kivempia, ne tahtoisin ihan myydä. Ei vaan saa aikaseksi :D Vaikka eipä nuosta paljoo varmaan saa, ku ei oo mitään merkkivaatteita vaan perus hm:ää ja tuttaa yms, että en sit tiiä maksaako ees vaivaa.. meneekö semmoset ees huutiksessa? Ees pakettina? :snotty:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Mä olen vienyt kaikki pieneksi jääneet vauvanvaatteet neuvolaan. Ei tarvii kuvailla. ;)
Neuvolaan? ihan tosi, en oo kuullukaan että sinnekin voi viedä? minne ne menee sieltä? kyselenkö tyhmiä.... :)
Meidän neuvolassa on sellainen pöytä, johon vaatteet voi jättää. Sieltä saa juuri vauvan saaneet äidit tai raskaana olevat äidit ottaa vaatteita vauvalleen. Olen vienyt yhteensä jo 4 kassillista. =)
Tuossa vaan on vaara, että ne menee suoraan myyntiin. Mutta se on tietysti sitten sen ihmisen häpeä...
 
uffille vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Lepa:
Turha vaiva alkaa kuvaileen. Huutiksessa ei mene kaupaksi. Katsokaa paljonko siellä on merkkivaatepaketteja, joilla ei ole yhtään huutajia.
Pesailen. Minulla tälläkin hetkellä myynnissä n 50 kohdetta. Kahdessa huuto :(
 

Yhteistyössä