kuka tippui eilen unelmien poikamiehessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bobo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ana tippu koska näytti tunteensa antin mielestä liian myöhään. Toivottavasti se bettina ei ainakaan voita. Jotenkin niiiiin ärsyttävä tyyppi ettei edes mahdollista.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Ana tosiaan tippui ja musta se oli tosi paska juttu :( . Mun mielestä sen Bettinan olis kuulunut viimeistään nyt tippua...

Samaa mieltä olen, vaikka meidän mielipiteellä ei varmaan ole merkitystä. =) Ei edes kiinnosta kumman niistä blondihempukoista ottaa.

kiits. mä en oo niin tarkkaan kattellu sitä että olisin suosikin löytäny, illalla vaan huomasin et mua alkoi harmittaa kun en nähnykkään jaksoa ja sitä kuka putosi :D:D

Alkuperäinen kirjoittaja Kike:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Ana tosiaan tippui ja musta se oli tosi paska juttu :( . Mun mielestä sen Bettinan olis kuulunut viimeistään nyt tippua...

Samaa mieltä olen, vaikka meidän mielipiteellä ei varmaan ole merkitystä. =) Ei edes kiinnosta kumman niistä blondihempukoista ottaa.

Mun mielestä se Meri on kyllä ihan herttainen ja nyt kun Ana (joka oli noista lemppari) tippui, niin todella toivon että Meri voittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja bobo:
kiits. mä en oo niin tarkkaan kattellu sitä että olisin suosikin löytäny, illalla vaan huomasin et mua alkoi harmittaa kun en nähnykkään jaksoa ja sitä kuka putosi :D:D

En mäkään mitenkään seurannut oo :whistle: :whistle: . Me ollaan poitsun kanssa yhdessä katottu tota ohjelmaa. Eilen juteltiin puhelimessa ja poika kysyi että olenko makkarissa vai olkkarissa kun kerran poikamies kohta alkaa :D :D

Muoks: Meillä ei siis tällä hetkellä oo makkarissa telkkaria...

En ymmärrä ton kundin aivoituksia, naismakua jne..
Ana oli ehdottomasti aivan eri sarjassa kuin nämä kaksi bimboa jotka sinne jäi..
Mutta Ana varmasti löytää todellisen unelmien miehensä, itsensä arvoisen!

Musta se Antti on kovannäköinen ja niissä sliipatuissa kuvissa aika vastenmielinen. Rennommissa vaatteissa ja tukassa, rennosti hymyilevänä ihan ok. Se on ihan näyttävännäköinen, mutta ei varsinaisesti mun mieleeni.

Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:
mun on pakko kysyy, että onks teidän mielestä se antti muka hyväänököinen? Mä en oo mitään erikoista siitä viel hokassu... suoraastaan ruma mun mielestä...

No ei todellakaan, kaukana mun unelmamiehestä!
Mä olen onnekseni ihan oikeasti saanut unelmamieheni, en mitään kompromissia, ja mun mies on valovuosien päässä tuosta.
Mut jos en olis mieheni kanssa, siltikään en kiinnostuisi tästä ohjelman miehestä, ei vaan mitenkään ole mun tyyppinen.

Mä just eilen sanoin miehelle että mun mielestä Antista ei saa hyvällä tahdollakaan komeaa, mutta oikein karismaattinen ja mukavanoloinen hän kyllä on. Naamasta mulle tulee mieleen se Bond-leffojen rautahammas...

Niin ja onhan Antilla mun mielestä TODELLA hyvä kroppa...

Yhteistyössä