S
ssass
Vieras
sellainen on jossain en vaan saa päähäni missä,ei mun mielestä toi luokkakaverit vaan joku muu missä on aikapaljon kouluja niiden kuvia vuosien varrelta..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.koulukaverit.com/
Onko tämä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten sellainen sivu voisi olla pystyssä: jokaiselta kuvassa olevalta kun olisi lupa kysyttävä?
Jos mun luokkakuviani löytyy jostain, niin saan raivarin.
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja ei varmaan tämä:pedanet verkkoveräjä.siel on suomen koulut ja luokkakuvia,mutta tuskin kovin vanhoja löytyy
Alkuperäinen kirjoittaja ÄläItkeBaby:ai löytyhän se..joo uus laki tullut voimaan jotta se on kuvakiellossa,harmi :/
Alkuperäinen kirjoittaja ÄläItkeBaby:siis se on toi nykyinen peda systeemi jos en väärässä ole mutta toi linkki minkä löysin missä olis pitäny olla mun luokkakuva ohjautu tonne peda juttuu.. :'(
niin no.. :snotty: :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ÄläItkeBaby:siis se on toi nykyinen peda systeemi jos en väärässä ole mutta toi linkki minkä löysin missä olis pitäny olla mun luokkakuva ohjautu tonne peda juttuu.. :'(
No älähän itkeHyvä vaan jos on huomattu ettei oo ihan laillista.
löytyy joo,tolla olis vaan ollut kaikki suomen koulut ja kuvat..no ei voi mitään :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:googlella löytyy aika lailla luokkakuvia........
Alkuperäinen kirjoittaja ÄläItkeBaby:löytyy joo,tolla olis vaan ollut kaikki suomen koulut ja kuvat..no ei voi mitään :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:googlella löytyy aika lailla luokkakuvia........
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ÄläItkeBaby:löytyy joo,tolla olis vaan ollut kaikki suomen koulut ja kuvat..no ei voi mitään :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:googlella löytyy aika lailla luokkakuvia........
hitto ku ei nähny...siis ihan kaikki ja kaikkien vuosien kuvat?oliko nimetki?