anni*
kuin myös! ei ollut miedompia tai voimakkaampia, vaan kaikki oli karseita!Alkuperäinen kirjoittaja lapinnoita:sappioireissa ainaki meikäläinen kieri lattialla ja oksensi...
kuin myös! ei ollut miedompia tai voimakkaampia, vaan kaikki oli karseita!Alkuperäinen kirjoittaja lapinnoita:sappioireissa ainaki meikäläinen kieri lattialla ja oksensi...
seuraavan kerran kun menet vessaan isomalle asialle niin kato onko uloste harmahtavaa?Alkuperäinen kirjoittaja jadal:nyt alkaa pahin olla ohi, tietyissa asennoissa sattuu edelleen, mutta kun välttää niitä niin ei satu pahemmin...
voi olla vähän hankalaa, kun rautalääke värjää tuotokset mustaks...Alkuperäinen kirjoittaja yks entinen:seuraavan kerran kun menet vessaan isomalle asialle niin kato onko uloste harmahtavaa?Alkuperäinen kirjoittaja jadal:nyt alkaa pahin olla ohi, tietyissa asennoissa sattuu edelleen, mutta kun välttää niitä niin ei satu pahemmin...
se on sappikivikohtauksen merkki myös. ja ne kivet ei sieltä sappipussista häviä vaan voivat saada aikaan kohtauksen uudelleen, sitä ei tiedä meneekö aikaa päivä vaiko 10.v
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Olen synnyttänyt ilman kipulääkkeitä, kestänyt juurihoidonkin ilman puudutusta, samoin korvanpuhkaisun jne. Mutta sappikohtaus oli sellainen tuska, että jos mulla ois ase ollut, olisin itseni armahtanut sillä.
Tosin sappikivikohtauskin voi olla lievä. Jos tärinä (hyppäys tms.) saa kivun yltymään, voi olla sappikivestä kyse. Runsas vedenjuominane voi taas kipua helpottaa. Varmuuden saa vain ultraamalla. Mulla oli sappirakko tulehtunut, siellä yksi suuri kivi, kipu helvetillinen.