kuka tietää sukututkimusohjelmista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja family guy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="xyz";24495216]No höh.. Mitäs ongelmia siellä tulee vastaan? Kaikissa haaroissa?[/QUOTE]

Miehen Ukki on tullu Mantsin saarilta. Kyllähän sitä vois tutkia, mutta pitäs lähtee Mikkeliin tutkiin sitä. Ja mun suvusta tiedän vaan äidin puolelta isoäidin vanhempiin asti, pappaa en oo koskaan ees nähny ja isän puolelta tiedän vaan isovanhempiin asti ja ukkia en oo nähny sitten isän hautajaisten jälkeen 16 vuotta sitten..

Yks meitin sukulainen on kyllä tehny äidin puolen suvun tutkimusta vissiin 1700-luvulle asti, mutta luulen, että sieltä ei ihan hirveesti informaatiota irtoo. Ja se teki sitä seurakunnan kautta, mut mulla ei moiseen oo varaa..

Miehen Ukki on tullu Mantsin saarilta. Kyllähän sitä vois tutkia, mutta pitäs lähtee Mikkeliin tutkiin sitä. Ja mun suvusta tiedän vaan äidin puolelta isoäidin vanhempiin asti, pappaa en oo koskaan ees nähny ja isän puolelta tiedän vaan isovanhempiin asti ja ukkia en oo nähny sitten isän hautajaisten jälkeen 16 vuotta sitten..

Yks meitin sukulainen on kyllä tehny äidin puolen suvun tutkimusta vissiin 1700-luvulle asti, mutta luulen, että sieltä ei ihan hirveesti informaatiota irtoo. Ja se teki sitä seurakunnan kautta, mut mulla ei moiseen oo varaa..

Isoäitisi vanhemmat ovat jo luultavasti syntyneet 1800-luvun puolella? Tästä on helppo tutkia taaksepäin ihan netissäkin. Kirkonkirjoja kun on jo aika laajasti siirretty nettiin. Osoitteessa Suomen Sukututkimusseura on linkki Hiski-projektiin, jossa tietoja voi etsiä helposti. :)

[QUOTE="xyz";24495335]Isoäitisi vanhemmat ovat jo luultavasti syntyneet 1800-luvun puolella? Tästä on helppo tutkia taaksepäin ihan netissäkin. Kirkonkirjoja kun on jo aika laajasti siirretty nettiin. Osoitteessa Suomen Sukututkimusseura on linkki Hiski-projektiin, jossa tietoja voi etsiä helposti. :)[/QUOTE]

Pitäs saada aikaa tohon tutkimiseen..nyt menee päivät kummasti kaksosten kanssa touhuten.. :D
Jos yöllä sit perehtyis :D

Yhteistyössä