Kuka tietää sisustuksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mamma

Vieras
Olen nähnyt parissa sisustusohjelmassa todella ihanan valkoisen sängyn joka on aika matala ja jossa on sellaiset känkkänät jalat! :D Olen nähnyt niitä joskus aiemmin tummanruskeana mutta nyt en löydä ihan mistään kyseistä sänkyä vaikka olen käynyt läpi kaikki mahdolliset sivut, Iskut, Askot jne. Tietääkö kukaan tai hoksaako selostuksestani mikä sänly on kyseessä ja mistä sen voisi ostaa? Kiitos jo etukäteen!

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
askossa oli ennen sellainen feng shui sänky ei näy enää sivuilla :(

Voisi hyvinkin olla se, koska nimi viittaisi aika hyvin siihen ulkonäköön. Saakohan niitä sitten enää mitään?

mäkin ihastuin tuohon sänkyyn, googlaa feng shui sänky niin löytyy kuvia mm. innon sisustuksesta jossa tuo sänky

En tiedä olisiko tästä mitään hyötyä teille, mutta minulla sattuisi olemaan juuri se Askon tummanruskea Feng shui-sänky myytävänä :) On jopa siihen sopiva kahvipöytä ja pari yöpöytääkin, jos kiinnostaa :D
Ihastuin niihin ikihyvikseni syksyllä ja ostin, mutta nyt olen muuttamassa eikä sänky mahdu uuteen asuntoon, joten se on pakko myydä.
Jos kiinnostaa niin pistäkää viestiä sähköpostiini baulina_ at hotmail.com :)

Tulee melkoisen myöhään tähän ketjuun vastaus, mutta minullakin olisi myytävänä se valkoinen versio tuosta askon feng shui sängystä yöpöytineen. Nekin siis samaa sarjaa ja valkoiset. Jos vielä jollain kiinnostaa tuo sänky niin minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostitse jenny.karvonen@gmail.com

tässäpä jatkoa monen vuoden takaiseen viestiketjuunne :D Minä etsin kuumeisesti askon feng shui sarjan sohvapöytää värissä ruskea. Asun Lahdessa ja haku lähiseuduilta onnistuu. Mikäli löytyy myynnistä niin tänne viestiä >> m.o.n.i.c.a_@hotmail.com

Yhteistyössä