Kuka tietää mökkikaupoista? Pitääkö jättää tarjous ?Eikö voi vain ostaa sillä ilmoituksen hinnalla ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
miten tälläiset asiat oikein toimii? jos olen katsellut mökkejä ja löysin sopivan niin pitääkö siitä tarjota jotain? miksei voi ostaa vain sillä hinnalla mitä ilmoituksessa luki? jos ilmoituksen hinta on vaikka 60.000€ niin pitääkö minun sanoa myyjälle että ostan sen hintaan 65.000€ vai miten? ja hän valitsee sopivan jos tarjouksia tuli useampi?

kyseessä ei ole siis mikään tarjouskauppa! ilmoituksessa lukee ihan hinta eikä mitään tarjous juttuja

miten tälläiset asiat oikein toimii? jos olen katsellut mökkejä ja löysin sopivan niin pitääkö siitä tarjota jotain? miksei voi ostaa vain sillä hinnalla mitä ilmoituksessa luki? jos ilmoituksen hinta on vaikka 60.000€ niin pitääkö minun sanoa myyjälle että ostan sen hintaan 65.000€ vai miten? ja hän valitsee sopivan jos tarjouksia tuli useampi?

kyseessä ei ole siis mikään tarjouskauppa! ilmoituksessa lukee ihan hinta eikä mitään tarjous juttuja
Mielummin tarjoat alle pyyntihinnan. Tällä hetkellä tuskin viedään mökkejä käsistä. Myyjä voi sitten antaa vastatarjouksen tai ilmoittaa, että kauppoja ei synny alle pyyntihinnan, mutta tuskinpa sitä hintaa on ihan niin tarkaksi laitettu, että siitä mennään lähtökohtaisesti vain ylöspäin. Kuten todettu, juuri nyt ei markkina ole sellainen.

Yhteistyössä