Kuka tekee teillä nyt ja mitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Name-No
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Name-No

Aktiivinen jäsen
16.02.2009
1 589
2
36
:D

Meillä likka nukkuu, nuorin ja vanhin mies kuuntelee jazzia :o makuuhuoneessa ja meinaavat vissiin nukkumaan alkaa. Ekaluokkalainen meni just suihkuun; kävi hyppimässä kolmisen tuntia kaverinsa tramboliinilla.... :D
Minä istun ja surffailen, jossain vaiheessa suihkuun ja takaisin netin ääreen.... ja sitten sänkyyn kirjan kanssa. :wave:

muksu tappelee unta vastaan, mies tuijottaa jotenki lamaantuneen näkösenä telkkaria ja mä jumitan facebookissa kehittäen mun maatilaa ja ravintolaa :xmas: *koukussa*

ajattelin jos kohta jonkun leffan laittais rullaamaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:

Meillä likka nukkuu, nuorin ja vanhin mies kuuntelee jazzia :o makuuhuoneessa ja meinaavat vissiin nukkumaan alkaa. Ekaluokkalainen meni just suihkuun; kävi hyppimässä kolmisen tuntia kaverinsa tramboliinilla.... :D
Minä istun ja surffailen, jossain vaiheessa suihkuun ja takaisin netin ääreen.... ja sitten sänkyyn kirjan kanssa. :wave:

onko sulla useampi ukko siellä? :whistle:

Mies kahden vanhimman kanssa naapurissa tekemässä polttopuita.
2 nuorinta (2v ja 4v) toista iltaa opettelevat nukahtamista omaan huoneeseen ja sänkyyn.
2 keskimmäistä meni jo ylös luultavasti lukevat sängyissään.

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:

onko sulla useampi ukko siellä? :whistle:

Ukkotrio löytyy.... :whistle: :D