Meillä likka nukkuu, nuorin ja vanhin mies kuuntelee jazzia
Minä istun ja surffailen, jossain vaiheessa suihkuun ja takaisin netin ääreen.... ja sitten sänkyyn kirjan kanssa. :wave:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Mä täällä,poika nukkuu ja mies töissä kuten aina
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Mä täällä,poika nukkuu ja mies töissä kuten aina
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:![]()
Meillä likka nukkuu, nuorin ja vanhin mies kuuntelee jazziamakuuhuoneessa ja meinaavat vissiin nukkumaan alkaa. Ekaluokkalainen meni just suihkuun; kävi hyppimässä kolmisen tuntia kaverinsa tramboliinilla....
![]()
Minä istun ja surffailen, jossain vaiheessa suihkuun ja takaisin netin ääreen.... ja sitten sänkyyn kirjan kanssa. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja hekla:mies ja isommat lapset nukkuu ja vauva alottelee taas iltakitinöitä. mies kanniskelee sitä tuossa.. ja mun pitäs lähteä suihkuun |O
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:![]()
Meillä likka nukkuu, nuorin ja vanhin mies kuuntelee jazziamakuuhuoneessa ja meinaavat vissiin nukkumaan alkaa. Ekaluokkalainen meni just suihkuun; kävi hyppimässä kolmisen tuntia kaverinsa tramboliinilla....
![]()
onko sulla useampi ukko siellä?![]()