Kuka teistä siskoista jakaa mieheni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anonymouswife
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anonymouswife

Vieras
Mies on jo pari vuotta käyttäytynyt omituisesti: poistelee kännykästään puhelut, salaa verkkoselailunsa, ei halua viettää juhlapyhiä ja vapaitaan kanssani, puhuu minulle törkeyksiä (esim. vitsaili siitä, ettei hänellä ole mitään muuta syytä olla kanssani kuin ilmainen seksi).

Hän oli suunnitellut viettävänsä vapunpäivän jossain harrastuksessaan yksin ja käyvänsä vielä sen jälkeen vanhemmillaan, suutuin, meillä oli hirveä riita ja hän jäi sitten kotiin murjottamaan. Viime jouluna ja uutenavuotena oli sama juttu, hän ei halunnut olla kanssani ja riitelimme ja lopuksi hän sitten jäi kotiin ja murjotti.

Pari päivää sitten olin kokouksessa ja kun se loppuikin vähän aiemmin, soitin miehelle, jonka oli jo pitänyt päästä töistä. Mies löi luurin korvaan ja puhelimen pois päältä; parin minuutin päästä soitti itse takaisin, puhui melkein kuiskaamalla, hermostuneesti, ja kuulin miten hän keräili äkkiä tavaroitaan ja paiskoi ovia. Hän on nykyisin joka päivä ilmaiseksi töissä ainakin 15 minuuttia ylimääräistä.

Olen ollut itse paljon työmatkoilla ja mies väittää, ettei mitään ole koskaan tapahtunut sillä välin, mutta jotenkin kummasti oli esim. oppinut kokonaan uusia seksitapoja viime vuonna. Hän väittää käyttäneensä 3 laatikosta hävinnyttä kondomia "omaan kivaan". Viimeisen parin vuoden sisällä mies on myös muuttanut ulkonäkönsä kokonaan, "hiirestä leijonaksi", jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Yhtäkkinen muutos siis alkoi pari vuotta sitten ja miehen käytös minua kohtaan on muuttunut koko ajan ilkeämmäksi (välinpitämättömyys ja törkeät puheet).

Olen kysynyt mieheltä varmaan 1000 kertaa, sekä ihan asialliseen, että välillä kiihtyneempään sävyyn, onko hänellä toinen tai onko hän pettänyt. Hän tietää, etten hyväksy pettämistä ja että ero tulisi. Toisaalta hän myös uhkailee minua erolla riitojen aikana. Olen aivan ihmeissäni ja olen alkanut epäillä, että hänellä olisi esim. pelkkä seksisuhde: sellainen nostaa itsetuntoa ja hän saisi parhaimmat puolet molemmista (kaikista?) naisistaan. Eroaminen tai jatkaminen sinänsä näyttäisi olevan hänelle yhdentekevä asia.

Tunnistaako joku teistä tästä miehen, jonka kanssa on suhteessa? Jos näin on, pyydän hartaasti, että joku kertoisi asiasta minullekin. Olen aivan lopussa tämän asian kanssa.

Miksi vielä jaksat roikkua kyseisessä äijässä?? Lähde pois ja etsi parempi parisuhde itsellesi.

Tuosta että mies on muuttunut ulkoisesti hiirestä leijonaksi? Tarkoittaa mitä? Harrastaako miehesi salillakäyntiä? Tulipa mieleen, että ei kai ole alkanut käyttää jotain steroideja...Jos muutenkin tuntuu että mies on luonteeltaan muuttunut viime aikoina.

[QUOTE="vieras";28411927]15 minuuttia ylimääräistä! Selvä tapaus.[/QUOTE]

Jep, kyllähän tossa jo kerkiää yhdet nopeat vetäisemään..

Tota, ap, miksi olet tämän miehen kanssa. Mun korvaan kuuluu, että kauheasti yhteistä teillä ei ole. Vai onko kuitenkin??

[QUOTE="vieras";28411927]15 minuuttia ylimääräistä! Selvä tapaus.[/QUOTE]

Joo, tiedän miltä tuo kuulostaa, mutta kyseessä on ala, jolla kaikilla muilla "tippuu lapio kädestä", kun työaika loppuu. Ja kyseessä on siis nimenomaan se muutos, käytöksessä, ei käytös sinänsä! Ennen miehellä oli aina kiire kotiin perheen luo.

Valitettavasti en uskalla laittaa kovin selviä tunnisteita, mutta jos täällä olisi sellaisia salarakkaita, joille mies on luvannut tapaamisia viime joulun, uudenvuoden ja nyt vapun aikaan ja perunut, niin...

Kukaan suoraan ja rehelliseen käytökseen tottunut ei voi tajuta millaista on, kun on aivan varma, että jotain on pahasti vialla, mutta toinen ei myönnä kerrassaan mitään! Se on paljon pahempaa, kuin että mies myöntäisi suoraan. Nyt hän ikään kuin vain odottaa, että minä kyllästyn ja eroan, jolloin hän voi sanoa, että tuli itse jätetyksi.

[QUOTE="Vieras";28411948]Jep, kyllähän tossa jo kerkiää yhdet nopeat vetäisemään..

Tota, ap, miksi olet tämän miehen kanssa. Mun korvaan kuuluu, että kauheasti yhteistä teillä ei ole. Vai onko kuitenkin??[/QUOTE]

Miehessä on toki hyvät puolensa. Meillä on myös ollut yhteisiä harrastuksia, mutta viime aikoina miehessä tapahtunut muutos on syönyt hyviä puolia pois.

Itseni kohdalla on myönnettävä, että olen suhteessa, koska tämän ikäisenä ja näköisenä todennäköisin vaihtoehto on kokonaan yksin jääminen. Siksipä en haluaisi erota kevyin perustein ja toisaalta tämä tilanne tavallaan petaa miehelle mahdollisuuden jatkaa mitä vain peliä kunhan ei jää siitä kiinni minulle (ts. hän tietää, etten ole eroamassa ilman erittäin painavaa syytä).

Ap, oli miehelläsi toinen tai ei, niin sinä olet kyllä oikeutettu saamaan mieheltä kunnioitusta ja arvostusta. Jätä tollainen luuseri, jos syö noin pahasti sun omanarvontuntoa.

Olikohan miehesi kotona silloin kun viimeksi yllättäen kokouksen jälkeen soitit? vai jossain muualla, mitä luulet?

Aattelin, että seuraavasta kokouksesta, tai mistä menosta tahansa, joka kestää tiettyyn kellonlyömään tuletkin yllättäen puolituntia-kolmevarttia etukäteen kotiin.

Ihmettelin Datalle ääneen tota kortsujen katoamista omaan kivaan ja Data haluais tietää tarkemmin, että mitä se niillä siinä tekee? Laukeaako kädellä liian herkästi ja estää moisen kumilla vai ei tahdo pestä seksilelujaan ja suojaa niitä vai?

Yhteistyössä