Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Heti tuli mieleen palsta, kellähän nyt keitti ylitse. Olisi nyt edes kipannut ne jäät sen mamman niskaan, syytönhän se lapsi mun mielestä oli.
Jos olis mun lapsen päälle heitetty ne jäät niin mulla olis kyllä kiehahtanu pahan kerran. Onneksi ei oltu me paikalla tuolla.![]()
"Isä oli syömässä ravintolassa kahden pienen lapsensa kanssa, kun viereisessä pöydässä istunut nainen ärsyyntyi lasten äänekkyydestä."
Jos olis mun lapsen päälle heitetty ne jäät niin mulla olis kyllä kiehahtanu pahan kerran. Onneksi ei oltu me paikalla tuolla.![]()
No enpä osaa puolivuotiaan kurittomuudesta vielä mitään sanoa, mutta 1-vuotiaan äänekkyyttä ei kukaan normaalilla älyllä varustettu tulkitse kurittomuudeksi.
Jep...en olisi tyytynyt vain katsomaan kun tollanen akka kävelee ulos.Se olis tasantarkkaan jääny odottamaan, keinolla millä hyvänsä...
Joo ei, mutta kyllä mä lastani olisin valmis puolustamaan vaikka sitten väkivalloin.
Tuossa tilanteessa en kyllä olisi väkivaltaan turvautunut, enkä usko, että tiirukaan sitä tarkoitti. Mut kyllä ois pahimmassa tapauksessa meidän pöydästä lentäny colat tai vähintään jäät sen riehujan niskaan.![]()