Kuka teistä mammoista oli joutunut putkaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;26509808:
aiheestahan tuo on sinne joutunu, et turha ulista...

Noh tota, se että lehdessä lukee naisen ottaneen löytämästään käsilaukusta vitosen, ei kerro ihan koko totuutta. Se ei ole syy ottaa ketään kiinni, jos pakkokeinolakia yhtään tuntee.

Keltainen lehdistö se jaksaa..:attn:

• Tykkää
Reactions: Lex
"olivat löytäneet autotieltä käsilaukun, jonka sisällä olleen vitosen setelin toinen heistä ilmeisesti otti."

Kuulostaa just siltä, että sieltä on "ilmeisesti" lähtenyt vähän muutakin, mutta poliisi ei voi salassapitovelvollisuuden takia kommentoida tms..

Minä löysin ystäväni kanssa tämän käsilaukun. Emme ole mustalaisia,eikä meillä ole minkäänlaista rikostaustaa. Tässä pidätys tehtiin 5e takia,vaikka laukun omistajalle korvattiin se 20eurolla. Lainmukaan tässä on toimittu vääein ja tätä on lähtenyt myös Oikeusasiamies tutkimaan.

Itse asiassa olen! :xmas:

FreeFall voisikin tätä vähän kommentoida, sen verran erikoinen maku jäi tästä ainoasta putkakeikastani.

Näpistin 12-vuotiaana ja jäimme ystäväni kanssa kiinni.
Meidät kiinniotettiin ja vietiin putkaan.
Turvallisuustarkastus tehtiin riisuttamalla, ja istuimme putkassa 3-4 tuntia. Ystäväni pääsi aiemmin pois (hänet tultiin hakemaan) ja minut päästettiin sitten jälkeenpäin yksinäni jatkamaan matkaa kotiin. (20 km, ei kyytiä)

Mitä mieltä olet, lapsen säilössäpito ilman sos.tt/ vanhempia ja tarkastaminen riisuttamalla?
Mua jotenkin jäi hiukan ihmetyttämään tämä toimintatapa, ei välttämättä menisi ihan tänäpäivänä läpi. Kuinka poliisi yleensä toimii lapsinäppärin kanssa kiinnioton jälkeen?

[QUOTE="äiti";26510307]Minä löysin ystäväni kanssa tämän käsilaukun. Emme ole mustalaisia,eikä meillä ole minkäänlaista rikostaustaa. Tässä pidätys tehtiin 5e takia,vaikka laukun omistajalle korvattiin se 20eurolla. Lainmukaan tässä on toimittu vääein ja tätä on lähtenyt myös Oikeusasiamies tutkimaan.[/QUOTE]

ja lehmät lentää

Mua jotenkin jäi hiukan ihmetyttämään tämä toimintatapa, ei välttämättä menisi ihan tänäpäivänä läpi. Kuinka poliisi yleensä toimii lapsinäppärin kanssa kiinnioton jälkeen?

Ei kyl menis nykypäivänä noin, aika rankalta kuulostaa.. kotio ollaan viety, tai sitten vanhemmat on tulleet kaupan kiinniottotiloista hakemaan. Riisuttamaan olen käynyt vain narkkeja tai henkilöitä, joilla olisin uskonut olevan päällä jotain. Eipä kävisi mielessäkään pikkutyttöä käydä riisuttamaan..:O

Mitä mieltä olet, lapsen säilössäpito ilman sos.tt/ vanhempia ja tarkastaminen riisuttamalla?
Ai kamala. Luulisi, että noin ei ole saanut tai täyden järjen mukaan ole toimittu koskaan. Jotenkin hyväksyisin sen jostain historiasta peräisin olevan tapauksen, jossa poliisi kantoi lapsen korvasta kaupan pihalle ja karjaisten komensi kotiinsa.

Yhteistyössä