Kuka teillä kokkaa?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja maitomaa:
Meillä mies kokkaa ja tekee tosi hyviä ruokia :p Itse en tykkää ruuanlaitosta,mutta joskus sitten leivon jotain hyvää.
Minä pääasiassa.
Jos jostain olen kateellinen, niiin hyvästä tukiverkosta, siis tarkoittaa käytännössä ihania isovanhempia lapsille ja toinen on kokkaava ja kokkaamisesta pitävä puoliso.
Mies ei ole innostunut. joskus tekee jotain jos en jaksa aina itse ruoanlaittoa.

Minä meillä kokkaan siis ihan perus kotiruokaa ja kun Ukko sanoo että hän laittaa ruoan niin sillon se tulee kotiin joko pitsan tai sitten jonkun hampurilaisaterioiden kanssa :D Niin ja auta armias jos unohdan kehua ja ylistää hänen "tekemäänsä" ruokaa niin voi voi, siitä sitten kuullaan. :D "Ei vain saa raskaan työn raataja kiitosta vaikka perhettään ruokkii" :xmas:

hei
Minä suurimmaksi osaksi, mutta mieskin kokkaa aina pyynnöstä ja välillä ihan oma-alotteisestikin.

Minä siksi, kun yksinkertaisesti teen parempaa ruokaa vaikka samaa ukon kanssa tehtäis.

Minä ja mies molemmat, yhdessä tai vuorotellen, riippuu siitä mitä syödään koska jotkut ruuat mies tekee paremmin ja jotkut minä. Meillä on vaan sellainen huono tapa, ettei oikein syödä "kunnon ruokaa", kun lapsikin on vielä niin pieni, ettei hänelle tehdä. Tämä tapa johtuu siitä kun monta vuotta opiskelin ja olin iltatöissä, niin molemmat syötiin töissä tai koulussa, eikä kotona enää toista ateriaa. Mies syö siis vieläkin töissä, eikä yleensä enää kotona.

Yhteistyössä