kuka teillä järkkää aten synttärit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummastelua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kummastelua

Vieras
te itse?
teidän äiti?
anoppi?
joku muu?

tuli vain mieleen kun mulla on yksi kaveri joka teettää kaikki juhlat anopillaan...

anopilla kovaselkävika ja silti niin kiltti että leipoo ja järkkää terveelle nuorelle ihmiselle juhlat ja vielläpä maksaa ne ja ostaa lapsille päälle viellä lahjat.

musta on vähän törkeetä, oonko ainut joka näin ajattelee. että jos lapset tehdään ja juhlathalutaan pitää niin järkätään ne itse. eikä passuuteta toisia.

hänen anoppinsa on niin kiltti että ei ilkeä kieltäytyä.
tekee kyllä, mutta marisee sitten seläntakana muille että

"hitto pitää nääkin kekkerit taas järjestää"

on se kumma että työttömällä ei ole aikaa järjestää, mutta työssäkäyvillä on.. huh huh sanon minä..

eriasia musta jos anoppi olisi terve mutta tosiaan hän on kipeäkin viellä.

eikävisi mielessäkään pyytää ketään järkkäämään.. MINUN LASTEN juhlia. kun lapsen ristiäiset oli olin itse jalkapaketissa kun kaaduin. mutta silti tein itse syömiset. niin joo teki mutsi yhen tiikeri kakun.. olin kiitollinen siitä

Ei meillä ketään ainakaan hommiin pakoteta, äiti kyllä usein auttaa tekemällä juhliin esim. voileipäkakun tai mummu leipomalla jotain tms. Itse otan mielelläni avun kyllä vastaan vaikka juhlat pääosin itse järjestetäänkin ja samalla myös oletan että aikuinen ihminen saa suunsa auki ihan itse jos jotain ei halua/viitsi/jaksa tehdä.

Yleensä anopin kanssa yhdessä, hän siis auttaa minua järjestämään meidän juhlia ja minä hänen. Meillä toimii yhteistyö hyvin, mies ja appikin ovat apuna jos on tarvis.

Jos vaan lapset huolii mun apua (työkiireet ja muut...) niin tosi mielelläni hoidan vaikka koko homman :) Näin vanhemmat saa olla pikkuisten kanssa senkin aikaa, eikä kukaan ole väsyny ja äreä kun juhlapäivä koittaa. Minulla on aikaa ja tykkään kokata isolle porukalle.
Jos on kyse 20-30 henkilösta niin ei tarvitse maksaa aineitakaan, onhan niillä talolainat ja muut harteillaan.
Minä nyt tietty olen sit tällainen isoäiti.... eihän kaikki ehdi, osaa tai halua...

Yhteistyössä