V
vieras
Vieras
Laitan uuden otsikon kun tuo vanhan ei enää näytä kiinnostavan. Eli löytyy toisestakin ketjusta tämä sama teksti. Ois kiva saada edes muutama kommentti.
Tulipa taas äsken vastaan tilanne ettei vaan voi käsittää noita miehen aivoituksia. Kävin viikko sitten ostamassa meille kirjahyllyn. Lupasivat että torstaina voi noutaa. Ei kuulunut luvattua viestiä.
Soitin ja sanoivat et kyllä ilmottavat heti kun mahdollista. No ilmoittivat sitten vasta kun putiikki jo kiinni.
Pe aamuna lähdettiin reissuun eli ei enää onnistunut hakea (70 km täältä sinne huonekalukauppaan).
Äsken sit tuli puheeksi että miten sen hyllyn sieltä sit saa. Miehellä oli viime viikko lomaa ja ois sillon to hyvin ehtiny hakeen. Ens viikko on töitä eikä tiedä yhtään päivää etukäteen kuin kiire on.
Mutta siis ite kuitenkin oletin että mies sen hakee. Koska hänellä on kuljetusalan yritys (10 kuorma-autoa + pakettiauto).
Mulla ei sellasta korttia et noilla voisin ajaa. Tai vaihtoehtona olis ollu peräkärryn kans haku. Ite en oo peräkärryn kanssa ajanu enkä lähde isoon kaupunkiin harjoitteleen.
Mutta sen MIEHEN LOGIIKAN mukaan mun pitää hakea se hylly koska olen sen ostanut. Totesin vain että asia selvä. Huomenna sit alan soitteleen jostain kyytiä sille.
Toinen episodi on yhden sohvan kanssa. Eräs sukulainen lahjoitti meille ylimääräisen sohvan.
Yllä mainituista syistä oletin että mies sen hakee. Ei saanut sitä viimeviikolla haettua. Ja tuon samaisen keskustelun aikana tuli selväksi että saan itse hakea sohvan tai olla ilman.
Että pakko vissiin opetella sen peräkärryn kans ajamaan. Sekin firman eikä oma eli en edes tiedä mistä sen saa haettua.
Mutta mulla kiehuu. Ei taida ens viikolla montaa sanaa miehelle olla asiaa.