Kuka teillä hakisi nämä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras

Laitan uuden otsikon kun tuo vanhan ei enää näytä kiinnostavan. Eli löytyy toisestakin ketjusta tämä sama teksti. Ois kiva saada edes muutama kommentti.

Tulipa taas äsken vastaan tilanne ettei vaan voi käsittää noita miehen aivoituksia. Kävin viikko sitten ostamassa meille kirjahyllyn. Lupasivat että torstaina voi noutaa. Ei kuulunut luvattua viestiä.
Soitin ja sanoivat et kyllä ilmottavat heti kun mahdollista. No ilmoittivat sitten vasta kun putiikki jo kiinni.
Pe aamuna lähdettiin reissuun eli ei enää onnistunut hakea (70 km täältä sinne huonekalukauppaan).

Äsken sit tuli puheeksi että miten sen hyllyn sieltä sit saa. Miehellä oli viime viikko lomaa ja ois sillon to hyvin ehtiny hakeen. Ens viikko on töitä eikä tiedä yhtään päivää etukäteen kuin kiire on.

Mutta siis ite kuitenkin oletin että mies sen hakee. Koska hänellä on kuljetusalan yritys (10 kuorma-autoa + pakettiauto).
Mulla ei sellasta korttia et noilla voisin ajaa. Tai vaihtoehtona olis ollu peräkärryn kans haku. Ite en oo peräkärryn kanssa ajanu enkä lähde isoon kaupunkiin harjoitteleen.
Mutta sen MIEHEN LOGIIKAN mukaan mun pitää hakea se hylly koska olen sen ostanut. Totesin vain että asia selvä. Huomenna sit alan soitteleen jostain kyytiä sille.

Toinen episodi on yhden sohvan kanssa. Eräs sukulainen lahjoitti meille ylimääräisen sohvan.
Yllä mainituista syistä oletin että mies sen hakee. Ei saanut sitä viimeviikolla haettua. Ja tuon samaisen keskustelun aikana tuli selväksi että saan itse hakea sohvan tai olla ilman.

Että pakko vissiin opetella sen peräkärryn kans ajamaan. Sekin firman eikä oma eli en edes tiedä mistä sen saa haettua.

Mutta mulla kiehuu. Ei taida ens viikolla montaa sanaa miehelle olla asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:
Kyllä meilläkin mies hakisi, ei edes antais mun lähtee ajelee peräkärryn kans. Tänäänkin haki mulle 12 säkkiä multaa.:)

Niinpä. Meillä taas piti mulle luentoa et mun pitää opetella ajaan peräkärryn kans niin ei ois kaikki aina niin hankalaa. Niin että kelle on hankalaa ja mikä? Miehen järjestää 2 tuntia aikaa et pääsee hakemaan hyllyn vai mun opetella ajaan peräkärryn kans?

Oletko kysynyt/pyytänyt miestä hakemaan? Vai pelkästään olettanut? Onko nuo kalusteet yhteisiä hankintojanne, vai sinun omiasi? Miehet harvoin hoksaavat mitä nainen ajatuksissaan miettii, joten olisit puhunut ajoissa että tarvitset noille kyydin. Ja kysynyt miehenkin mielipidettä kirjahyllyyn ja sohvaan. Eihän niistä yleensä mitään vastausta saa kysymykseen "olisko tää hylly/sohva kiva meille", mutta silloin on ainakin yritetty ja annettu miehelle vaikuttamisen mahdollisuus. Tuskin sinäkään haluaisit että miehesi kantaisi teille huonekaluja kysymättä ensin sinun mielipidettäsi.

Oma apu paras apu ;)

Varmaan haettaisiin yhdessä, mutta ellei ehdittäisi samaan aikaan, niin se, kummalle se olisi helpompaa. Eli mäkin voisin hakea, ja niin se oletettavasti menisikin, kun kaikki huonekalukaupat ovat lähempänä mun kuin isännän työpaikkaa, ja mun autossa on vetokoukku... joten työpäivän jälkeen kurvaisin hakemaan kuormaa.

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Oletko kysynyt/pyytänyt miestä hakemaan? Vai pelkästään olettanut? Onko nuo kalusteet yhteisiä hankintojanne, vai sinun omiasi? Miehet harvoin hoksaavat mitä nainen ajatuksissaan miettii, joten olisit puhunut ajoissa että tarvitset noille kyydin. Ja kysynyt miehenkin mielipidettä kirjahyllyyn ja sohvaan. Eihän niistä yleensä mitään vastausta saa kysymykseen "olisko tää hylly/sohva kiva meille", mutta silloin on ainakin yritetty ja annettu miehelle vaikuttamisen mahdollisuus. Tuskin sinäkään haluaisit että miehesi kantaisi teille huonekaluja kysymättä ensin sinun mielipidettäsi.

Yhteisillä rahoilla ostettu ja yhdessä valittu (netistä katottiin) ja minä kävin liikkeestä tilaamassa.
Ja miehelle ois passannu et ois hakenu ne sillon to kun alunperin luvattiin mut nyt kun joutuu sumpliin töiden kans sen haun niin ei onnistu. Tai siis onnistuis jos haluais.
meillä ollu 3 v remontti menossa ja pikkuhiljaa haluaisin tän huushollin asuttavaan kuntoon.

Oon todennut niin tuhat kertaa! Meillä on maanrakennusyritys ja siis kaivureita ja traktoreita. Jos joku näkis meidän keskeneräisen pihan.....:-O Tilaan pian jostain jonkun koneyrittäjän tekemään pihat:-D

Siis saisinko selvennyksen et onko sulla ajokortti ja onko pakettiauto rekisteröity kuorma-autoksi vai pakettiautoksi? Koska pakettiautoahan saa ajaa henkilöautokortilla. Mut siis meillä hakisin minä, tosin satun omistamaan kuorma-autokortin ja ajankin niitä välillä. Jos olisi jostain isommasta kysymys niin sit varmaan mies hakisi jos asiasta keskusteltaisiin..

Mä hakisin.

Koska miehen työt saattaa muuttua moneen kertaan päivän mittaan, mitään varmaa ei voi sopia ja mulle se olis helpompaa. Ja kaikille stressittömämpää :D

Korkeintaan sumplisin auton vaihdon jonkun miehen firman työntekijän tai niiden sihteerin kanssa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Oon todennut niin tuhat kertaa! Meillä on maanrakennusyritys ja siis kaivureita ja traktoreita. Jos joku näkis meidän keskeneräisen pihan.....:-O Tilaan pian jostain jonkun koneyrittäjän tekemään pihat:-D

:laugh:
tää on niin totta!

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:

:laugh:
tää on niin totta!

Tilaapa joku firma, sanot sit vaan iltapalalla miehelle ohimennen että sejase lupasi tehdä pihatyöt loppuun, tulee ylihuomenna :D

Meillä hakis mies. Ite en suostu ajaa pakettiautoo enkä autoo kärryllä (saisin luultavammin liikaa tuhoo molemmilla aikaseks ) . Mies tietää ja asian on hyväksyny. Ja se kyl järkkäis aikaa, tietää minkä metelin tää pirttihirmu nostaa, jos ei ala tapahtuu. ;D

Hain äsken sen sohvan. Puhelimessa kysyin mittoja ja oli siinä ja siinä mahtuuko tuohon meiän farmariin. Päätin käydä testaamassa (matkaa n 20 km suuntaansa). Ja saatiin tungettua se autoon.
Mies oli kotona kun lähdin. Tiesi kyllä mihin oon menossa vaikkei mitään sanonu. Tiiän vaan et itekseen nauraa kun kattoo tuota mun hommaa. Oli sit ovella vastassa kun tulin. Kanto apuna sohvan sisään ja koko ajan huomautteli et kanna nyt ja koita nyt tuua se. Oli tosi painava sohva. Alunperin ajattelin et saan raahattua sen sisään noiden isoimpien lasten kans. Mut siis mies halus multa tuon auton ja siks piti heti kantaa. Vaikka ois ollu toinen auto pihassa millä lähteä.

Tänään sain numeron kuljetus firmaan joka ajaa tällä alueella sekalaista tavaraa. Aion huomenna soittaa sinne ja pyytää hakemaan ne huonekalut liikkeestä.

Niin kauan kun oon tarpeeksi raivona niin saan jotain tehtyä. Välillä vaan meinaa mennä itkuksi. Ja mies ei tajua miks oon pahalla päällä tai oon melkein puhumatta.

Niin ja tuohon paketti autoon. On siis firman auto et en voi noin vain sitä käydä hakemassa. Ja toiseksi on rekisteröity kuorma-autoksi. Ja vaikka ei olisikaan kuorma-auto niin en lähtis kaupunkiin sillä harjotteleen yksin. Kun en ikinä sen kokosta autoa oo ajanu. Eri asia jos ois oma auto niin ois varmaan tullu joskus kokeiltuakin.

Yhteistyössä