Ne näyttää jo siltä, että niillä olis jo jotain säpinää. Ihan varmaan niillå onAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Eivät ainakaan alunperin. Eivät edes laulaneet aluksi yhdessä. Ei olisi eka kerta, kun vastalaulajat/näyttelijät rakastuvat oikeasti toisiinsa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko ne joku pari vai ei?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Fearless on ihana! Tänään heillä meni huonosti, mutta ihan hyviä laulamaan ja söpöjä molemmat. Vaikuttavat ihan rakastuneilta
vielä 2 kisaa keskenään josta tuomrit päättää kuka tippuuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Selviskö jo kuka tippu? En näe telkkaria
Eli ketkä?Alkuperäinen kirjoittaja aa:vielä 2 kisaa keskenään josta tuomrit päättää kuka tippuuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Selviskö jo kuka tippu? En näe telkkaria
Alkuperäinen kirjoittaja :):Eli ketkä?[/quoteno katono kato iteAlkuperäinen kirjoittaja aa:vielä 2 kisaa keskenään josta tuomrit päättää kuka tippuuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Selviskö jo kuka tippu? En näe telkkaria
Eiks ookki. Ne silmät. Voi luoja!Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:Niin onAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Yrjänä on NIIIN SEXY!!!
no olihan anna abreuksin vasta 17 kun seurusteli panu larnoksen kanssa 28vAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Oho! Tyttö onkin vasta 16v ja se mies 24v. 8 vuoden ikäero.
fearless tippuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Selviskö jo kuka tippu? En näe telkkaria
HYVÄ!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:fearless tippuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Selviskö jo kuka tippu? En näe telkkaria
Liikaa ikäeroa minusta (sekä Fearless-tyypeillä että Annalla ja Panulla). Eli vedän sanani takaisin. Milla ja Jonne olisivat varmasti muutaman vuoden päästä hyvä pari.Alkuperäinen kirjoittaja ee:no olihan anna abreuksin vasta 17 kun seurusteli panu larnoksen kanssa 28vAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Oho! Tyttö onkin vasta 16v ja se mies 24v. 8 vuoden ikäero.
Samaa mieltä. Tuon Merjan tyyppisiä on jo paljon. Fearlessin mies ei osaa laulaa.Merja. Lauloi mun mielestä epävireisesti. Fearlessilla meni huonosti, mutta mun mielestä niillä vois olla potentiaalia jos biisi valinta ois parempi, sen sijaan tän Merjan hehkutusta en tajua yhtään.. Ehkä meidän telkkari jotenkin vääristää ääniä kun mun mielestä melkein jokainen lauloi epävireisesti..
Peesi molempiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samaa mieltä. Tuon Merjan tyyppisiä on jo paljon. Fearlessin mies ei osaa laulaa.Merja. Lauloi mun mielestä epävireisesti. Fearlessilla meni huonosti, mutta mun mielestä niillä vois olla potentiaalia jos biisi valinta ois parempi, sen sijaan tän Merjan hehkutusta en tajua yhtään.. Ehkä meidän telkkari jotenkin vääristää ääniä kun mun mielestä melkein jokainen lauloi epävireisesti..