Kuka teidän mielestänne sais tippua X-Factorystä?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
mää
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Fearless on ihana! Tänään heillä meni huonosti, mutta ihan hyviä laulamaan ja söpöjä molemmat. Vaikuttavat ihan rakastuneilta :)
Onko ne joku pari vai ei?
Eivät ainakaan alunperin. Eivät edes laulaneet aluksi yhdessä. Ei olisi eka kerta, kun vastalaulajat/näyttelijät rakastuvat oikeasti toisiinsa.
Ne näyttää jo siltä, että niillä olis jo jotain säpinää. Ihan varmaan niillå on :)

njau
soul sisterssit vaikuttaa musta joltai lespo bändiltä... Kai se danny ja armikuvauskin viittas että ne vois olla muodostumassa pariks se ferlessi. Yrjänä on tällä hetkellä paras ja tykkäsin mä siitä poikanelikon showstakin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ee:
Oho! Tyttö onkin vasta 16v ja se mies 24v. 8 vuoden ikäero.
no olihan anna abreuksin vasta 17 kun seurusteli panu larnoksen kanssa 28v
Liikaa ikäeroa minusta (sekä Fearless-tyypeillä että Annalla ja Panulla). Eli vedän sanani takaisin. Milla ja Jonne olisivat varmasti muutaman vuoden päästä hyvä pari.

vieras
Merja. Lauloi mun mielestä epävireisesti. Fearlessilla meni huonosti, mutta mun mielestä niillä vois olla potentiaalia jos biisi valinta ois parempi, sen sijaan tän Merjan hehkutusta en tajua yhtään.. Ehkä meidän telkkari jotenkin vääristää ääniä kun mun mielestä melkein jokainen lauloi epävireisesti..
Samaa mieltä. Tuon Merjan tyyppisiä on jo paljon. Fearlessin mies ei osaa laulaa.

Suzyanne
Merja. Lauloi mun mielestä epävireisesti. Fearlessilla meni huonosti, mutta mun mielestä niillä vois olla potentiaalia jos biisi valinta ois parempi, sen sijaan tän Merjan hehkutusta en tajua yhtään.. Ehkä meidän telkkari jotenkin vääristää ääniä kun mun mielestä melkein jokainen lauloi epävireisesti..
Samaa mieltä. Tuon Merjan tyyppisiä on jo paljon. Fearlessin mies ei osaa laulaa.
Peesi molempiin.

Soul Sistersin on minusta todella lahjakkaita, enkä oikein voi ymmärtää miksi he olivat pudotus-uhan alla eikä esimerkiksi Merja.

Yrjänä on minusta todella komea ja karismaattinen, mutta minusta hän laulaa aika tavanomaisesti.

Uskon että ensi jaksossa putoaa Merja.

Melkein kaikki oli todella noloja, hirveää myötähäpeää. Suomessa ei vaan ole niin hyviä laulajia, että tuollaista ohjelmaa kannattais tehdä, tai sitten ne on hyvin piilossa :whistle: Yrjänä ainoa jonka esitykseen uskoin, enkä koko ajan pyöritellyt päätäni. Niin ja se poikaryhmä myös uskottava.

Yhteistyössä