katohan, sä oot ovela.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Mä taputtelen sen taikinan leivinpaperin päälle ohueksi levyksi (kannattaa öljytä se paperi) ja sit täytettä siihen, ja rullaan niinkuin kääretortun.Sen saa hyvin sen paperin avulla sit tiukkaan puristettua
jossain oli tehty kuivakakkuvuokaan mureke, siis voideltu se vuoka sit pohjalle taikinaa, sit täyte ja päälle vielä taikinaa, oli aika hienon näköinen
voi olla et 3v ravintolakokin koulutuksella saattaa olla jotain tekemistä tuon asian kanssa..ehkä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:katohan, sä oot ovela.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Mä taputtelen sen taikinan leivinpaperin päälle ohueksi levyksi (kannattaa öljytä se paperi) ja sit täytettä siihen, ja rullaan niinkuin kääretortun.Sen saa hyvin sen paperin avulla sit tiukkaan puristettua
jossain oli tehty kuivakakkuvuokaan mureke, siis voideltu se vuoka sit pohjalle taikinaa, sit täyte ja päälle vielä taikinaa, oli aika hienon näköinen
Me teen kanssa litteitä paloja ja laitan ne sitten päällekkäin, samoin kun täytttyjä jauhelihapihvejä tehdessä. Täytyykin kokeilla tuota rullaamista.
:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:voi olla et 3v ravintolakokin koulutuksella saattaa olla jotain tekemistä tuon asian kanssa..ehkä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:katohan, sä oot ovela.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Mä taputtelen sen taikinan leivinpaperin päälle ohueksi levyksi (kannattaa öljytä se paperi) ja sit täytettä siihen, ja rullaan niinkuin kääretortun.Sen saa hyvin sen paperin avulla sit tiukkaan puristettua
Me teen kanssa litteitä paloja ja laitan ne sitten päällekkäin, samoin kun täytttyjä jauhelihapihvejä tehdessä. Täytyykin kokeilla tuota rullaamista.
mut jos siitä on niin kauan et silloin ei ollu keksitty jauhelihaaAlkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-::ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:voi olla et 3v ravintolakokin koulutuksella saattaa olla jotain tekemistä tuon asian kanssa..ehkä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:katohan, sä oot ovela.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Mä taputtelen sen taikinan leivinpaperin päälle ohueksi levyksi (kannattaa öljytä se paperi) ja sit täytettä siihen, ja rullaan niinkuin kääretortun.Sen saa hyvin sen paperin avulla sit tiukkaan puristettua
Mulla on vaan kahden vuoden koulutus.
Ja se on niin vanha ettei uskoiskaan. (En siis minä vaan se koulutus!)
En muista edes tehneeni mureketta töissä/koulussa milloinkaan.
kokeiles joskus sipulia, fetaa ja pekoniaAlkuperäinen kirjoittaja Potslojo:Toi feta voisi olla hyvää!
Mä laitan aina vaan tylsästi porkkanaa keskelle, joskus herneitä. :ashamed:
niin se taitaa olla.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:mut jos siitä on niin kauan et silloin ei ollu keksitty jauhelihaaAlkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-::ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:voi olla et 3v ravintolakokin koulutuksella saattaa olla jotain tekemistä tuon asian kanssa..ehkä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:katohan, sä oot ovela.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Mä taputtelen sen taikinan leivinpaperin päälle ohueksi levyksi (kannattaa öljytä se paperi) ja sit täytettä siihen, ja rullaan niinkuin kääretortun.Sen saa hyvin sen paperin avulla sit tiukkaan puristettua
:ashamed: sori :ashamed:
:saint:
Tai jotain hyvää homejuustoa sinne keskelle.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:kokeiles joskus sipulia, fetaa ja pekoniaAlkuperäinen kirjoittaja Potslojo:Toi feta voisi olla hyvää!
(on aika suolaista, mut HYVÄÄÄÄÄ )
laskeskelin et munkin koulutus täyttää toukokuussa 17vAlkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:niin se taitaa olla.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:mut jos siitä on niin kauan et silloin ei ollu keksitty jauhelihaaAlkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-::ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:voi olla et 3v ravintolakokin koulutuksella saattaa olla jotain tekemistä tuon asian kanssa..ehkä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:katohan, sä oot ovela.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Mä taputtelen sen taikinan leivinpaperin päälle ohueksi levyksi (kannattaa öljytä se paperi) ja sit täytettä siihen, ja rullaan niinkuin kääretortun.Sen saa hyvin sen paperin avulla sit tiukkaan puristettua
nyt en oikein ymmärrä..sanat hyvä ja homejuusto ei mitenkään mahdu samaan lauseeseen :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:Tai jotain hyvää homejuustoa sinne keskelle.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:kokeiles joskus sipulia, fetaa ja pekoniaAlkuperäinen kirjoittaja Potslojo:Toi feta voisi olla hyvää!
(on aika suolaista, mut HYVÄÄÄÄÄ )
Uskomatonta.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:laskeskelin et munkin koulutus täyttää toukokuussa 17vAlkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:niin se taitaa olla.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:mut jos siitä on niin kauan et silloin ei ollu keksitty jauhelihaaAlkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-::ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:voi olla et 3v ravintolakokin koulutuksella saattaa olla jotain tekemistä tuon asian kanssa..ehkä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:katohan, sä oot ovela.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Mä taputtelen sen taikinan leivinpaperin päälle ohueksi levyksi (kannattaa öljytä se paperi) ja sit täytettä siihen, ja rullaan niinkuin kääretortun.Sen saa hyvin sen paperin avulla sit tiukkaan puristettua
(justhan mä olin koulussa, miten siitä voi olla noin kauan )