kuka tässä ei nyt käsitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitylii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitylii

Vieras
Mies tekee paljon töitä ja minullakin vuorotyö, harvoin törmäillään! Sitten kun harvoin törmäillään esim.tänä vkonloppuna minä vapaalla ja mies tuli 3 aikaan töistä, mutta arvatkaa nukkuuko se nyt?! Kyllä kyllä ja kyllä, eilen ihan sama homma ja herää sitten aamulla! Ymmärrän, että on väsynyt, mutta eikö perheelle pitäs jotain yht.aikaa järjestää ja yrittää edes vähän jaksaa, niinhän minunkin pitää yrittää jaksaa töiden jälkeen keskittyä lapsiin, kotiin ja mieheen! Mua harmittaa ihan mielettömästi! Kun kysyin mieheltä, onko joku hätänä, suuttui kun kuulemma jankutan, hän vain haluaa vähän pötkötellä! Mitä tässä pitäs tehdä?

niin siis tuota juuri tarkotin, että onko minun päässä vikaa kun loukkaannun ja pahastun moisesta käytöksestä, enkä tajua että mies väsyttänyt itsensä työllä vai pitäskö miehen ottaa paremmin perhe huomioon jo suun.töitä sen minkä mahdollista?

Niin ja mites minä voin samat tehdä kun on lapset huollettavana yms.? Kauniisti koitinkin kysyä josko jostain kenkä puristaa kun ei seura kelpaa, mutta mies oli niin hölmistyny että edes ihmettelen hänen väsymystään! Hoh hoijaa olen oikeesti aivan raivona...viime vkonloppuna oli sama homma!!!!

Yhteistyössä