Kuka tämä mies on, joka sairaalassa haahuilee?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yöööök
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anteeksi en päässyt enää kotona koneelle kun netti oli kaatunut.
Eli paketti kourassa kuljeskelin valmiina kysymään muka jotain paikkaa, mutta en nähnyt tätä miestä enää koko päivänä.
Tänään teen saman, törmään usein häneen joten enköhän tänään törmää jossain vaiheessa.
Tulen sitten kertomaan, nyt pitää jatkaa töitä.

Minulla on tauko noin klo:11 ja lyhyempi kahvitauko klo 13:20 En lupaa mitään, joskus nuo heittelevät, mutta suurinpiirtein.

Ei tuo mies hitto vie vastannut mitään kun kysyin, kysyin melko kovaäänisesti ja laahusti vain ohi. Mitäs nyt? Karmivaa. :(
Pitäisiköhän katsoa jos saisin maalauksesta henkilön nimen selville ja kyselisin tästä. Vaikutan varmasti sekopäiseltä...

[QUOTE="a.p";25679324]Ei tuo mies hitto vie vastannut mitään kun kysyin, kysyin melko kovaäänisesti ja laahusti vain ohi. Mitäs nyt? Karmivaa. :(
Pitäisiköhän katsoa jos saisin maalauksesta henkilön nimen selville ja kyselisin tästä. Vaikutan varmasti sekopäiseltä...[/QUOTE]

Et vaikuta. Huonolta tarinankertojalta vain.

Panostakaa ihmiset enemmän näihin juttuihinne. Sattuu sieluun lukea tällaista roskaa.

[QUOTE="vieras";25679373]Et vaikuta. Huonolta tarinankertojalta vain.

Panostakaa ihmiset enemmän näihin juttuihinne. Sattuu sieluun lukea tällaista roskaa.[/QUOTE]

Arvasin ettei minua uskota. En minäkään uskoisi jos lukisin tällaisen toisen kirjoittamana. No ei voi mitään, jatkan asian pohdiskelua yksin.

-ap

AP. onko kukaan muu ikinä nähnyt tätä kyseistä laahustajaa? Oletko yksin niissä tilanteissa vai onko muita ihmisiä käytävällä samaan aikaan? Jos on muita, niin kysy näkikö muut tuon laahustavan miehen? Minä ainakin kysyisin.

Kuulostaa tavan terveyskeskuslääkäriltä.
Itse luin Marian sairaalassa kaupungin vaadittaviin lääketentteihin alkukeväästä 2015., 4 h, jonka jälkeen oli teoriakore+ lääkelaskut, istuin siinä ikkunan alla pikkuhuoneessa, vastapäiset ikkunat vanhaan sairaalaan ja koko ajan tunsin että joku katsoo mua, tuntui jopa niin todelliselta etten uskaltanut katsoa takaisin, tiesin vaan että tuolla muutaman metrin päässä on joku. Myöhemmin iltavuorossa joku työkaveri soitti ja halusi varmasti tavata pihassa kun tulen asikkailta, ei uskaltanut mennä yksin sisälle ilta ysin jälkeen.

Jos potilas lähtee viikonlopuksi pois ja lääkäri ”vetää kalsarikännit”, tilanne lienee hallinnassa. Jos potilas poistuu ja lääkäri ”alkaa juoda”, hän saattaa tarvita apua.

Yhteistyössä