U
unelmissa
Vieras
Jos minä luettelen toiveita ja sit joku etevä sommittelis talon pohjan. Ainakin hyviä vinkkejä otan vastaan. Tai jos joku tietää valmiin pohjakuvan joka vastaisi mun toiveita.
Toiveita alakertaan:
Erillinen arkieteinen, jossa kurakaivo, paljon naulakkotilaa, kengille paikat ja ainakin yksi korikaappi, mihin tumput sun muut.
Kodinhoitohuone, jonka kautta kulku pesuhuoneeseen jossa pönttö ja allas ja tarpeeksi naulakkotilaa pyyhkeille.
Sauna, ja mielellään keittiön vieressä, niin että tarvii vain yksi piippu. Samassa olisi siis kiuas ja leivinuuni.
2 makuuhuonetta
iso keittiö ja iso olohuone.
wc tarpeeksi kaukana tuvasta, mua aina häiritsee jos wc on olohuoneen yhteydessä.
Pieni tekninen tila.
Eteinen, josta portaat vintille.
Ehkä vaatehuone
Pohja-ala n. 140 neliöä
Toiveita alakertaan:
Erillinen arkieteinen, jossa kurakaivo, paljon naulakkotilaa, kengille paikat ja ainakin yksi korikaappi, mihin tumput sun muut.
Kodinhoitohuone, jonka kautta kulku pesuhuoneeseen jossa pönttö ja allas ja tarpeeksi naulakkotilaa pyyhkeille.
Sauna, ja mielellään keittiön vieressä, niin että tarvii vain yksi piippu. Samassa olisi siis kiuas ja leivinuuni.
2 makuuhuonetta
iso keittiö ja iso olohuone.
wc tarpeeksi kaukana tuvasta, mua aina häiritsee jos wc on olohuoneen yhteydessä.
Pieni tekninen tila.
Eteinen, josta portaat vintille.
Ehkä vaatehuone
Pohja-ala n. 140 neliöä