kuka suunnittelis mulle talon pohjan? =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unelmissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unelmissa

Vieras
Jos minä luettelen toiveita ja sit joku etevä sommittelis talon pohjan. Ainakin hyviä vinkkejä otan vastaan. Tai jos joku tietää valmiin pohjakuvan joka vastaisi mun toiveita.

Toiveita alakertaan:
Erillinen arkieteinen, jossa kurakaivo, paljon naulakkotilaa, kengille paikat ja ainakin yksi korikaappi, mihin tumput sun muut.

Kodinhoitohuone, jonka kautta kulku pesuhuoneeseen jossa pönttö ja allas ja tarpeeksi naulakkotilaa pyyhkeille.

Sauna, ja mielellään keittiön vieressä, niin että tarvii vain yksi piippu. Samassa olisi siis kiuas ja leivinuuni.

2 makuuhuonetta

iso keittiö ja iso olohuone.

wc tarpeeksi kaukana tuvasta, mua aina häiritsee jos wc on olohuoneen yhteydessä.

Pieni tekninen tila.

Eteinen, josta portaat vintille.

Ehkä vaatehuone

Pohja-ala n. 140 neliöä

Alkuperäinen kirjoittaja no nettihän:
pursuilee talotehtaita. katso sieltä ja siitä sit sovella. ei noit arkkitehdin hommia kukaan ala sulle ilmatteeks tekemään.

no ihan leikkimielellä tän kirjoitin, en todellakaan ketään pyytänyt arkkitehdiksi, varsinkaan kun täällä tuskin oikeita sellasia on. Netistä ei ole löytynyt sopivaa ja mielikuvitus ei riitä muokkaamaan.

Ootko jo hakenut/tilannut talofirmojen kirjat, esim. kastellin, vaajatalon, jukan, kannustalojen...ym.,ym. Etsit sieltä ne toimivimmat pohjat ja ideoit itse lisää.

Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
Ootko jo hakenut/tilannut talofirmojen kirjat, esim. kastellin, vaajatalon, jukan, kannustalojen...ym.,ym. Etsit sieltä ne toimivimmat pohjat ja ideoit itse lisää.

ollaan nettisivuilta katottu. koitettu paljon muokatakin, vaan vielä ei ole justiin kaikkia saatu oikealle kohdalleen, että olis täydellinen. tässä on yksi jota on katsottu. Työtilasta ehkä pystyisi tekeen sen arkieteisen, mutta toisaalta taas on liikaa erkkereitä.
http://www.mammuttihirsi.fi/fi/

Juu, tosta työtilasta tulis loistava kuraeteinen. Sinne kurasyöppö, reilusti kaakeloidut seinät jne. Se olis kyllä oikee lapsi- ja/tai koiraperheen unelma.

Meinaatteko itse rakentaa vai otatteko jonkin talopaketin?

Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
Juu, tosta työtilasta tulis loistava kuraeteinen. Sinne kurasyöppö, reilusti kaakeloidut seinät jne. Se olis kyllä oikee lapsi- ja/tai koiraperheen unelma.

Meinaatteko itse rakentaa vai otatteko jonkin talopaketin?

Kysymmy kyllä tarjoukset talofirmoilta, mutta jos ei ole tarpeeksi edulliset mielestämme, niin teemme itse.

Yhteistyössä