Just näin täälläkin!Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 23:28 vieras kirjoitti:En soita takaisin, jos en tiedä kuka on soittanut. Mulla on vastaaja, joten jos tärkeää asiaa niin voi jättää viestin ja sitten soittelen takaisin. Lehtimyyjäthän ei tunnetusti viestiä jätä =)
näin mäkin teenAlkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 23:28 vieras kirjoitti:En soita takaisin, jos en tiedä kuka on soittanut. Mulla on vastaaja, joten jos tärkeää asiaa niin voi jättää viestin ja sitten soittelen takaisin. Lehtimyyjäthän ei tunnetusti viestiä jätä =)
Ilmeisesti tuo henkilöt-haku siinä keskellä sivua..Pitää kirjautua että onnistuu ilmaiseksiAlkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 23:23 mehiläiskuningatar kirjoitti:\Miten niin ilmaiseksi? Mistä sielt?Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 14:07 minä kirjoitti:Katson www.eniro.fi sivulta että kuka minulle on soittanut. (pystyy ilmaiseksi hakemaan numeroita) Uteliasko
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 14:02 böös kirjoitti:Kuka soittaa takaisin tuntemattomaan numeroon?
Jos vastasit myöntävästi, niin miksi soitat?
Itse en koskaan soita, koska se joka alunperinkin soitti, niin jos hänellä asiaa niin taatusti soittaa takaisin.
Minusta ei ole edes kohteliasta soittaa takaisin, kuin korkeintaan tutuille.
Mulla onneksi asiakkaat ottavat yhteyttä pääasiassa sähköpostitse. Virka-ajan ulkopuolella on sovitusti tietyt henkilöt asiakkailta, jotka voivat soittaa mun kännykkään ja heidän numeronsa mulla taas on kännykän muistissa, joten puhelu ei tule mulle tuntemattomasta numerosta. Ja hekin laittavat ensin sähköpostia, koska olen todennäköisemmin tietokoneen kuin kännykkäni lähettyvillä.Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 00:37 Henrietta kirjoitti:Aika usein soitan koska saattaa olla asiakas.Pikkasen viduddaa kun se meneekin jollekin lehtimyyjälle :kieh: :kieh: \|O
Niinpä.. ja jos tosiaan näkyy numero joka ei ole mulla tallessa niin joskus soitan takaisin ja joskus en ja jos soitan niin syynä uteliaisuus tai sitten jos olen esim odottanut jostain paikasta puhelua ja oletan että se saattoi olla se odottamani puhelu.. vaihtelee, ja riippuu kellon ajasta milloin puhelu tulee ja siitä minkälainen se numero on siis onko esim känny vai lanka tms..Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 14:03 Piipi kirjoitti:No jos puhelimessa lukee tuntematon numero niin eihän siihen edes voi soittaa takaisin.
Ja mulla on liikkeen numero sama kuin oma eli sama känny =) Tänäänkin olin vero modan pukukopissa kun eräs asiakas kyseli nettiosoitetta josta haen paljon tavaraa(valaisimia ym.) =)Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 00:49 Keittiönoita kirjoitti:\Mulla onneksi asiakkaat ottavat yhteyttä pääasiassa sähköpostitse. Virka-ajan ulkopuolella on sovitusti tietyt henkilöt asiakkailta, jotka voivat soittaa mun kännykkään ja heidän numeronsa mulla taas on kännykän muistissa, joten puhelu ei tule mulle tuntemattomasta numerosta. Ja hekin laittavat ensin sähköpostia, koska olen todennäköisemmin tietokoneen kuin kännykkäni lähettyvillä.Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 00:37 Henrietta kirjoitti:Aika usein soitan koska saattaa olla asiakas.Pikkasen viduddaa kun se meneekin jollekin lehtimyyjälle :kieh: :kieh: \|O
En mä aina soita takaisin tutuillekaan. Se vähän riippuu siitä, kuka on soittanut ja mihin vuorokauden aikaan huomaan, että on soitettu. Enkä vastaa aina puhelimeenkaan, vaikka kuulisin sen soivan =) Jälleen riippuu siitä, kuka soittaa ja mitä olen just sillä hetkellä tekemässä.
Kerran soitin töistä lehtimyyjälle. Tällä kertaa taisi häntä harmittaa, herätin hänet sikiunesta ennen aamukahdeksaa. Enkä tietenkään tilannut mitään.Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 00:37 Henrietta kirjoitti:Pikkasen viduddaa kun se meneekin jollekin lehtimyyjälle :kieh: :kieh: \|O
HAH,aika hyvä Olisit alkanut ihan kyselemään eri lehdistä kaikenmaailman juttujaAlkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 00:52 Leija kirjoitti:\Kerran soitin töistä lehtimyyjälle. Tällä kertaa taisi häntä harmittaa, herätin hänet sikiunesta ennen aamukahdeksaa. Enkä tietenkään tilannut mitään.Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 00:37 Henrietta kirjoitti:Pikkasen viduddaa kun se meneekin jollekin lehtimyyjälle :kieh: :kieh: \|O
En osaa sanoa, mitä nettikaupan tekemisestä veloitetaan. Nettisivujen kyhääminenhän ei ole vaikeaa, jos vain vähänkin on aikaa niitä väkertää. Oman ongelmansa muodostaa, jos haluaa sellaiset sivut, jotka automaattisesti osaavat katsoa, että tuotetta on varastossa ja päivittää sivujen tietokantaan varastotilanteen. Mutta jos tekee tilausta varten vain tilauslomakkeen, joka lähtee meilinä yrityksen sähköpostiosoitteeseen ja antaa tilaajalle vain ilmoituksen tilauksen vastaanottamisesta, niin sellaisen tekeminen ei itsekään ole kovin monimutkaista. Netistä löytyy hyviä ohjeita.Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 00:51 Henrietta kirjoitti:Ja mulla on liikkeen numero sama kuin oma eli sama känny =) Tänäänkin olin vero modan pukukopissa kun eräs asiakas kyseli nettiosoitetta josta haen paljon tavaraa(valaisimia ym.) =)
Olen miettinyt omien nettisivujen kyhäämistä,onko kallista puuhaa?Kun tosi monet kysyvät että "oletko ajatellut nettimyyntiä?"
Ai hitsi...toi olisikin aika hyvä. Yleensä tähän aikaa vuorokaudesta tai hieman myöhemmin, kun olen menossa nukkumaan, huomaan tulleet puhelut.Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 00:52 Leija kirjoitti:\Kerran soitin töistä lehtimyyjälle. Tällä kertaa taisi häntä harmittaa, herätin hänet sikiunesta ennen aamukahdeksaa. Enkä tietenkään tilannut mitään.Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 00:37 Henrietta kirjoitti:Pikkasen viduddaa kun se meneekin jollekin lehtimyyjälle :kieh: :kieh: \|O
juu sitä naurettiin hetken aikaaAlkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 14:09 Aurinkokunta kirjoitti:Mie harvoin soitan itse takaisin... mie laitan miehen soittamaan... tai laitoin :ashamed:
Tästä onkin komemusta eräällä palstakaverilla , soitti kerran mutta mie en ennättänyt vastaamaan, ja olin ko puh.nron jotenkin onnistunut muistista hävittämään :ashamed:
Sit mie puhelinta miehelle, että soita sie, kuka sit liekään soittaja oli, että mitä asiaa... Oletin vaan, että se ois joku miehen työkaveri, ne usein soittelee tuohon ns. mun numeroon, kun se oli ennen miehen numerona.
Mies sit soittamaan ja antaa sit luuria miulle, että sullehan tää on
Nykyään mie useesti tarkistan enirosta, että josko ois sieltä saatavana omistajan nimi numerolle, ja sen mukaan sit soitan takas tai en.
Mitä menet soittamaan tuntemattomille ja lisäks väärään numeroon?Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 14:13 böös kirjoitti:Kysyin tätä koska minua suoraan sanottuna ärsyttää ihmiset jotka soittavat, että "tästä numerosta on soitettu minulle"..
Ja ollaan ystävien kanssa tästä juteltu ja yllättävän moni oli samaa mieltä, ettei ole kivaa jos vieraat soittaa itse takaisin.
Itse en soita edes mahdollisille asiakkaille, mikäli eivät ole montaa kertaa soittaneet.
Mutta yleensä minulla puhelin aina mukana.