Eli olen 24-vuotias kahden pojan äiti, avoliitossa asun. Vanhempi poika täytti maaliskuussa 4v ja nuorempi tulee huomenna 1,5v.
Asustellaan omakotitalossa, joka valmistui viime elokuussa. Kauan haaveiltu ja viimein saavutettu. Asutaan Pohjois-Suomessa ja yhdessä ollaan miehen kanssa oltu peräti 9 vuotta, ihan teinipari siis

Mies on minua 2v vanhempi.
Ammatikseni siivoan, kerkesin valmistua ja olla vajaan vuoden töissä ennen kuopuksen äitiyslomaa. Nyt olen taas töissä, pojat aloittivat vuoropäiväkodissa viime viikolla. Uusi elämänvaihe siis taas alkanut. Miehen työhön kuuluu paljon matkustelua ja itselläni on hyvin epäsäännöllinen työaika. Tuo omat haasteensa arkeen. Pojat ovat hoidossa 3-5 päivää viikossa, on myös ilta- yö- ja viikonloppuhoitoa heillä. Hyvin oli ensimmäinen päivä hoidossa mennyt, saa nähdä kun keskiviikkona menevät ekaa kertaa yöksi.
Lemmikkeinä meillä on 3 koiraa (labradori, karhukoira ja sekarotuinen), 4 kissaa ja 8 kääpiöhamsteria. Eläimet ovatkin rakas ja ainoa harrastukseni. Harrastan koirien kanssa agilityä ja näyttelyitä, ja teen pitkiä lenkkejä.
Ulkonäöltäni olen aika tavallinen suomalainen nainen. Pienikokoinen, eli 156cm ja 51kg. Olin tosi hoikka nuorena ennen lapsia, nyt olen naisen näköinen nainen

Tummanruskea, hieman punertavaan vivahtava polkkatukka ja pisamainen naama.
Rakastan luonnossa liikkumista ja yleensäkin kaikenlaista ulkoilua.
Siinäpä ne tärkeimmät, kai.