Kuka sinä olet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja StaRR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ei mikään Morris;29856543:
Eipä kyllä ole. Ja sukunimen oikea kirjoitusasu on Morissette, ei Morrissette. Muuten, miksi jätät niin usein vastauksesi viimeisen virkkeen lopusta pisteen pois?

[video=youtube;1sDGp44LFFQ]https://www.youtube.com/watch?v=1sDGp44LFFQ[/video]

Ja nyt voit ryömiä takaisin sinne butthurt koloosi josta tulit esiin kun bitch on sinua joskus kouluttanut.

Mä oon mä. Tykkään tulesta, teen kuvia, ompelenkin jos tarvitsee. En hirveästi kaipaa ystäviä. Olen aika tyytyväinen. Aikuisuuden toitottaminen ahdistaa, haluaisin ettei koko ajan ihmiset puhuisi iästä. Ihmettelen mikä tarve aikuisilla on puhua aikuisuudesta, luulisi että alkaa tympiä vähitellen. Kukat on ihania. Ja perhoset.

Haluaisin opetella tekemään tulen hankaamalla puita yhteen.

Aaaaah, Lontoo :heart:
Sinne minut saa sijoittaa mielikuvissaan koska vain, en paheksu.

Kävin joskus Lontoossa, tunsin olevani kuin kotonani. Nyt voi joku tunnistaa, mutta mun suku on sieltäpäin, tosin satojen vuosien takaa (eli Suomi-mamma olen kyllä jo täysin).

Viimeksi muokattu:
Kalenterin mukaan vähän vajaa viiskymppinen erotettu neljän lapsen isä pk- seudulta. Lättäjalkojen ja lyhyeksi kynsittyjen maantienväristen harvojen hiusten välissä on noin 170 senttiä ja 70 kiloa. Ei lihasta, koska en tarvitse lihaksia koska osaan käyttää koneita.
Silmälasit on, piilareita ei tule. Farkkuja en omista.

Mutta oikeesti olen kymppivanha Vaahteramäen Eemeli, josta meinasi tulla isona joku kunnanvaltuuston puheenjohtaja tai jotain muuta tylsää.

Mut kymppivanhan koltiaisen elämä on paljon kivampaa. Elämä on sitä kun pääsee Aatun kanssa kalaan, täysi soppakulho tekee iloiseksi, pikkusiskot on sitä varten että ne voi vetää lipputankoon ja muut likat on sitä varten, että heitä voi kiusia ja vetää letistä.

Mä oon mä. Tykkään tulesta, teen kuvia, ompelenkin jos tarvitsee. En hirveästi kaipaa ystäviä. Olen aika tyytyväinen. Aikuisuuden toitottaminen ahdistaa, haluaisin ettei koko ajan ihmiset puhuisi iästä. Ihmettelen mikä tarve aikuisilla on puhua aikuisuudesta, luulisi että alkaa tympiä vähitellen. Kukat on ihania. Ja perhoset.

Haluaisin opetella tekemään tulen hankaamalla puita yhteen.

Osaan sytyttää tulen puita hankaamalla. Tuleppas niin opetan. Sytytetään notski ja grillataan kukkakaalia.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei mikään Morris;29856543:
Eipä kyllä ole. Ja sukunimen oikea kirjoitusasu on Morissette, ei Morrissette. Muuten, miksi jätät niin usein vastauksesi viimeisen virkkeen lopusta pisteen pois?

Kepsis jo linkittikin biisin sulle ja en viitsi tuhlata kaikkia välimerkkejä että sullekin jää jotain nussittavaa

[QUOTE="intiaani";29856792]Osaan sytyttää tulen puita hankaamalla. Tuleppas niin opetan. Sytytetään notski ja grillataan kukkakaalia.[/QUOTE]

Jee. Mutta mun täytyy opetella ihan itse.

[video=youtube;1sDGp44LFFQ]https://www.youtube.com/watch?v=1sDGp44LFFQ[/video]

Ja nyt voit ryömiä takaisin sinne butthurt koloosi josta tulit esiin kun bitch on sinua joskus kouluttanut.

Kuuntelepa tuota linkittämääsi biisiä ja Brooksin nimellä löytyvää Bitchiä. Kyseessä on tismalleen sama kappale, siis saman esittäjän sama versio. Tuo on vain virheellisesti merkitty Alaniksen esittämäksi.

"Bitch is sometimes misattributed to Alanis Morissette, who was at the height of her popularity at the time of this song's release (having herself released Jagged Little Pill, her most successful album to date, two years prior), due to the similarity of her voice and musical style to that of Brooks."

Just tän takia mietin kannattaako tänne kirjautua ollenkaan..tietty on mullakin huonoja päiviä millon on kiva päästä ärisemään jollekin. mut niitä on liikaa jo kotona sekä töissä.. To be or not? :D taidan mustua, nyt vaan pitää opetella kuinka se käy... Wait for me :)

Okei,myönnän virheeni. Biisin esittää Meredith Brooks. Voidaanko nyt lopettaa tän ketjun vesittäminen turhalla skeidalla ja siirtyä takaisin alkuperäiseen hienoon ideaan?

• Tykkää
Reactions: kepsis ja StaRR
[QUOTE="intiaani";29856882]Jaa miksi TÄYTYY? :D[/QUOTE]

No kun haluan. Sehän tuntuu paljon paremmalta tanssia norskin ympärillä jos teki tulen IHAN ITSE. Osaan käyttää tulusrautaa ja piikiveä. Suurennuslasilla saan tulen syttymään. Mutta puilla hinkkaamista en ole kokeillut. Ajattelin odotella kesäö, ettei ilma olisi niin kostea.

• Tykkää
Reactions: StaRR
No kun haluan. Sehän tuntuu paljon paremmalta tanssia norskin ympärillä jos teki tulen IHAN ITSE. Osaan käyttää tulusrautaa ja piikiveä. Suurennuslasilla saan tulen syttymään. Mutta puilla hinkkaamista en ole kokeillut. Ajattelin odotella kesäö, ettei ilma olisi niin kostea.

Aivan ymmärrän. Olet jännä tyyppi. Tsemppiä puiden hankaukseen, toivottavasti ei satele koko kesää!

Alkuperäinen kirjoittaja mikä moka taas?;29856942:
Norski? Olisiko norjalainen?

Joo tanssin norskin ympärillä. Siinä se norjalainen sitten on, ja katsoo kun tanssin ja sitten alkaa sataa.

Eiku. Kirjotin väärin koska iPhone ja nakkisormet elikkä nuotio sen piti olla.

• Tykkää
Reactions: StaRR
Minä olen reilut kolmekymppinen kahden lapsen äiti, lapset 7 ja 5, Pohjoisessa asustellaan miehen kanssa ja lasten tietty.

Koiria löytyy, mä oon työtön tällä hetkellä, kuppiin en minäkään sylje mut välillä tulee otettua :D Luonteeltani olen, voisiko sanoa, että pirskahteleva, osaan olla kiltti ja lempeä mut jos minut suututetaan niin sen kyllä tulee läheisetkin aina tuntemaan :saint:

Tietynlaisia mielenterveysongelmia on, en oo silti hullu ku pullosta tullu. Pakko-oireita ajoittain, lievää masennusta jne. mut sinnillä mennään ja periksi ei anneta :D

Lisään vielä et olen hieman höperö, en ota asioita liian tosissaan, huumoria pitää elämästä löytyä!! Kuitenkin lapset kasvetaan rakkaudella, sopivalla kurilla ja sillä MAALAISJÄRJELLÄ :xmas:

Viimeksi muokattu:
Eli olen 24-vuotias kahden pojan äiti, avoliitossa asun. Vanhempi poika täytti maaliskuussa 4v ja nuorempi tulee huomenna 1,5v.

Asustellaan omakotitalossa, joka valmistui viime elokuussa. Kauan haaveiltu ja viimein saavutettu. Asutaan Pohjois-Suomessa ja yhdessä ollaan miehen kanssa oltu peräti 9 vuotta, ihan teinipari siis ;) Mies on minua 2v vanhempi.

Ammatikseni siivoan, kerkesin valmistua ja olla vajaan vuoden töissä ennen kuopuksen äitiyslomaa. Nyt olen taas töissä, pojat aloittivat vuoropäiväkodissa viime viikolla. Uusi elämänvaihe siis taas alkanut. Miehen työhön kuuluu paljon matkustelua ja itselläni on hyvin epäsäännöllinen työaika. Tuo omat haasteensa arkeen. Pojat ovat hoidossa 3-5 päivää viikossa, on myös ilta- yö- ja viikonloppuhoitoa heillä. Hyvin oli ensimmäinen päivä hoidossa mennyt, saa nähdä kun keskiviikkona menevät ekaa kertaa yöksi.

Lemmikkeinä meillä on 3 koiraa (labradori, karhukoira ja sekarotuinen), 4 kissaa ja 8 kääpiöhamsteria. Eläimet ovatkin rakas ja ainoa harrastukseni. Harrastan koirien kanssa agilityä ja näyttelyitä, ja teen pitkiä lenkkejä.

Ulkonäöltäni olen aika tavallinen suomalainen nainen. Pienikokoinen, eli 156cm ja 51kg. Olin tosi hoikka nuorena ennen lapsia, nyt olen naisen näköinen nainen ;) Tummanruskea, hieman punertavaan vivahtava polkkatukka ja pisamainen naama.

Rakastan luonnossa liikkumista ja yleensäkin kaikenlaista ulkoilua.

Siinäpä ne tärkeimmät, kai.

Pitkänhuiskea, isojalkainen ja nyt hieman pulleahko perheenpää pääkaupunkiseudulta. :wave: Huushollissa häärää lisäkseni mies sekä tänä vuonna koulutaipaleen aloittava esikoinen, ja kuukauden päästä syntyväksi povattu kuopus on liittymässä seuraamme. Mielitietyn kanssa ollaan pidetty yhtä päälle kymmenen vuotta, eikä loppua näy. Tänä vuonna täytin viimeisen kerran 25, ensi vuonna sitten siirrytään jo kolmosella alkaviin lukuihin.

Koulutusta on sieltä täältä, turvallisuusalalta ja journalismista - tavoitteena kuitenkin lääketieteen opinnot tulevaisuudessa. Tykkään räveltää photoshopilla sitä sun tätä, julkaista juttuja eri alustoilla ja joskus tulee leivottuakin. Jääkiekko, toisen maailmansodan historia, selviytymiskauhupelit, lentokoneet, ukkonen, hattara, tekniset vimpaimet - niistä on sisäinen rauha rakennettu.

Hiukset on tummat, silmät sini-keltaiset ja naamalla sarkastinen virne. (On mun kuva täällä joskus vilahdellut, jossain ketjussa jokunen aika sitten.) Jotkut tykkää, toiset ei. Kaikkia ei voi miellyttää.

Ensi kuussa 23 vuotta täyttävä kahden tytön nuori äiti. Lapset 5- ja 2,5-vuotiaat. Muutin vuonna 2008 Lapista miehen perässä Satakuntaan ja täällä majaillaan edelleen. Miehen kanssa siis vuodesta 2007 pidetty yhtä ja neljäs hääpäivä tulevana kesänä. Ylioppinut, joka toivottavasti aloittaa taas opiskelut ensi syksynä. Sitä ennen kuitenkin vielä kesätöitä ja lapset ensimmäistä kertaa päivähoitoon, iik. Pitkä kotiäiti taival siis saamassa päätöksensä. Mies töissä leipomoalan yrityksessä.

Tummat hiukset, tummat silmät. Vastikään terveellisistä elämäntavoista kiinnostunut ja 8 kiloa laihduttanut. Ei kuulemma palstan mukaan (kuvien perusteella) yhtään niin mamma, kuin nikki antaa ymmärtää. Ja ihan kiusallani tässä nikissä pysynkin, vaikka mamma-sanaa nykyään vihaan :D