Kuka se sanoikaan, ettei aborteista kannata "paasata"?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen:
Voi olla että on vaikutusta, mutta onko syntyvyys noussut? Johtuuko muutos siis siitä, että abortteja tehdään vähemmän VAI siitä että ehkäisystä on pidetty paremmin huolta?

Syntyvyyskin on noussut.

Enkä ole sanonut, että on minun ansiota, vaan että nettikirjoittelullakin on merkitystä.

Onhan sillä,mä en ois ehkä ikinä uskaltanut keskeyttää raskautta,jos en ois saanut niin paljon tukea ja ymmärrystä tältä palstalta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:
Mutta tähän miksi juuri tähän kommenttiin tartuin... Jotenkin mua niin ärsyttää nämä; ihan niin paljon että minusta voisi pikemminkin 'abortoida' sen raskaaksi hankkiutuneen. Siivota ikäänkuin pois kuleksimasta. Ei siitä kuitenkaan ole mihinkään.

Eikös suuri osa aborttiin päätyvistä ole pienten lasten äitejä?

Minun on sanottava, että en todellakaan tiedä - jotenkin en usko tähän, mutta minähän saatan olla väärässäkin. Meinaakko, että tuohon saunantakushoitoon pitäis saada joku pykälä, ettei tulis orpoja? Ihan hyvä pointti, kannatan. Listitään vaan ne lapsettomat tahvot.

Lapsille tulisi traumoja ja ne muutenkin kulkisivat äitinsä viitoittamaa tietä. Tapetaan samalla lapset ja vielä vanhemmat siitä hyvästä että eivät kasvattaneet lastaan oikein. Näin päästään rupusakista ja jäljelle jää vain oikeamieliset.

No höh, ne lapsethan siis jo tapetaankin? Tämähän oli aborttikeskustelu?
Jaa! Meinaat notta 'siivotaan' nekin sen vastuuttoman jakorasian jo synnyttämätkin vekarat? Sorry, tähän minun on sanottava ehdoton ei. Minä en hyväksy minkäänlaista lasten listimistä. Minä voisin surutta pistää sinne saunan taakse ne bimbot, mutta lapset ovat viattomia siihen, että niillä on onneton löhnäke äitinä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Että typeryydestä saisi rangaista kuolemalla?

Tiäkkö. Kun tätä oikein vielä tuumasin, niin kun nyt pidetään mielessä, että elämme aikaa, jolloin on valittavissa sen tuhannet ehkäisymenetelmät, voi vaikka asentaa kapselit eikä tarvitse muistella sen jälkeen vuosiin ehkäisystä ja siihen on vielä katumuspillerit päälle, niin tarvitsee kyllä olla TODELLA pahvi, jos ei saa ehkäisyä hoidettua kuntoon. Että kyllä, kyllä sen kaltaisesta typeryydestä voisi rankaista ampumalla se taukki stratosfääriin pitkän piipun nokasta. Siitä voisi tehdä jonkinlaisen kansanhuvin ehkäpä.

Yhteistyössä