Kuka puolestaan rakastaa joulua...

Ehdottomasti minä! Odotan innolla sitä tunnelmaa ja salaperäisyyttä. Salaista supinaa. Ah, jouluruokien ja leivonnaisten tekeo, kinkun tuoksua. Kuusen komeutta. Jouluvaloja ja kaikkea jouluun liittyvää. Kai miä sit olen vaa niin jouluun höpsähtänyt tunnelmallinen äiti...
 
LLL
Minä!!!
Mutta tuo joulun markkinointi alkaa aivan liian aikasin!
Ja ennenkaikkea, tykkään joulusta, en sen kaupallisuudesta.
Jouluna syödään hyvin, hiljennytään, suku monesti yhdistyy nuina päivinä ja kaikki se henkinen rikkaus, aivan ihQ. Voi, kun tätä sais muinakin päivinä, kuin vain jouluna!
 
Rukoilijasirkka
Minä minä! :wave:

Tiiättekö sen tunteen, kun on pimeetä, kynttilöitä, semmonen puhdas ja viileä lakana ja toisen iho haisee jollekkin maailman ihanimmalle ja masut tuntuu hyviltä toisiaan vasten?
 
...
Mä kans tykkään joulusta:) Mulle joulu merkitsee rakkaiden muistamista,kynttilöitä,lasten iloa,hyvän tuulisia ihmisiä,hyviä tuoksuja kera lämpöisten muistojen,hyvää ruokaa.
Ostan lapsilleni ja miehelleni lahjoja ja nautitaan ihanasta päivästä perheen kesken.Koristellaan kuusi ja kuunnellaan joulua.Juhlitaan sitä mikä elämässä tärkeintä oma rakas perhe,ihanat ystävät ja ihanat sukulaiset.
 
edellinen
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mä kans tykkään joulusta:) Mulle joulu merkitsee rakkaiden muistamista,kynttilöitä,lasten iloa,hyvän tuulisia ihmisiä,hyviä tuoksuja kera lämpöisten muistojen,hyvää ruokaa.
Ostan lapsilleni ja miehelleni lahjoja ja nautitaan ihanasta päivästä perheen kesken.Koristellaan kuusi ja kuunnellaan joulua.Juhlitaan sitä mikä elämässä tärkeintä oma rakas perhe,ihanat ystävät ja ihanat sukulaiset.
siis kuunnellaan joululauluja:)
 
vieras
Minä! Mutta inhoan turhaa stressaamista. Siksi varattiinkin äskettäin 2 viikon matka etelän aurinkoon ihanaan hotelliin jouluksi. Rentoudutaan ja nautitaan pyhistä joulun syvempään sanomaan keskittymällä ja kiireettömästä yhdessöolosta nauttimalla:) Ilman lahjavuorta, jonka muksu saakoon sitten joulun jälkeen avata Suomessa. Vitsi että on onnekas olo: tultiin edellisestä reissusta viime pe, ja uusi lähtö on jo 1,5 kk:n kuluttua.) Mulla on ihana mies:)!!!!!!
 
Minä vain
Alkuperäinen kirjoittaja LLL:
Minä!!!
Mutta tuo joulun markkinointi alkaa aivan liian aikasin!
Ja ennenkaikkea, tykkään joulusta, en sen kaupallisuudesta.
Jouluna syödään hyvin, hiljennytään, suku monesti yhdistyy nuina päivinä ja kaikki se henkinen rikkaus, aivan ihQ. Voi, kun tätä sais muinakin päivinä, kuin vain jouluna!

Itse tehdyt lahjat.Se tunnelma lapsuusjoulujen!
 
En miä kyl haluais etelään jouluna, haluan sen lumen ja pakkasen jouluna! toki nyt ollut taas niitä lumettomia jouluja..plääh! Mut toki joka etelä lämpöön halajaa, ni "tervemenoa" vaan. Kukin miten haluaa.
 
LLL
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain:
Alkuperäinen kirjoittaja LLL:
Minä!!!
Mutta tuo joulun markkinointi alkaa aivan liian aikasin!
Ja ennenkaikkea, tykkään joulusta, en sen kaupallisuudesta.
Jouluna syödään hyvin, hiljennytään, suku monesti yhdistyy nuina päivinä ja kaikki se henkinen rikkaus, aivan ihQ. Voi, kun tätä sais muinakin päivinä, kuin vain jouluna!

Itse tehdyt lahjat.Se tunnelma lapsuusjoulujen!

Juuri näin, kiteytit sen, mitä minä yritin tehdä hemmetin pitkällä epäselvällä sepustuksella :D
 

Yhteistyössä