KUKA pukee lapsensa tämmöiseen haalariin? (kuva)

  • Viestiketjun aloittaja iitintiltu
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Eipä kuulu mun toimeen arvostella muitten pukeutumista. Pääasia, että lapsella ylipäätään on talvihaalari. Perushaalarilta näyttää, ei mitään vikaa.
mutku sitä ei kysytty!! vaan kysyttiin pukisitko sinä tämän haalarin lapsellesi?? tykkäätkö sinä tästä haalarista? =)
siihen ei vastaus ole ympäripyöreä ihan kiva, pääasia että on haalari!
Jos sanon, että ei mitään vikaa, niin siitä voi jo päätellä vastaukseni.

Muoks. Ja kysymys muuten kuului "KUKA PUKEE LAPSENSA TÄLLAISEEN HAALARIIN" ja ihmetystä ja naurua päälle. Että näin.
ok, eli voisit pukea lapsesi tuohon =) hyvä niin =) mutta kai kaikilla saa olla mielipiteensä? vaikka ap sen aika jyrkästi ilmaisikin =)
Toki, toki, mutta minusta pitää hieman miettiä, miten sen sanoo. Täällä kun niin usein pilkataan toisten haalarivalintoja yms.
Mun kantani on, että pääasia, että lapsella on lämmintä päällepantavaa. Kaikilla kun ei välttämättä ole varaa niihin kaikkein kalliimpiin.

näinhän se on =) mutta siis mä ainakin ilmaisin mielipiteeni, eli en pukisi tuohon lastani, ostaisin mieluummin samalla hinnalla jonkun muun =)
 
Haalarin metsästäjä
Alkuperäinen kirjoittaja iitintiltu:
Laitapa kuva lapsesi haalarista tänne, niin mekin nähdään miten ihmeellinen haalarin pitäisi olla. Harvinaisen nätti mun mielestä, kun vertaa kauppojen tämän hetkiseen valikoimaan.
Ja ei muuten löydy manhattanilta.
 
Makuja on monia
Alkuperäinen kirjoittaja Haalarin metsästäjä:
Laitapa kuva lapsesi haalarista tänne, niin mekin nähdään miten ihmeellinen haalarin pitäisi olla. Harvinaisen nätti mun mielestä, kun vertaa kauppojen tämän hetkiseen valikoimaan.
Ja ei muuten löydy manhattanilta.
Peesi!
 
Onpas täällä herkkänahkaista porukkaa :snotty:

Ok, aloitus tai lähinnä kysymyksen asettelu on mauton, samoin kaikki "hyi hitto en todellakaan, voi yök"- vastaukset. Mutta jos kysymys kuuluu, että pukisitko lapsesi tällaiseen haalariin, niin miksi ainoa poliittisesti korrekti vastaus on että "toki, ihan nättihän tuo on, ja varmaankin lämmin"? Miksei saa todeta, että ei, en pukisi, en tykkää?

Ja miksi niitä hintavia haalareita saa kuitenkin aina mollata? Tyhmää sekin on.

Mä en ostaisi omalleni tuota. En tiedä, käytettäisiinkö sitä, jos sellainen saataisiin lahjaksi. Kiusaajaa minusta tai lapsista ei kuitenkaan saa.

Ja mun mielestä tuo muuten on aika lailla sen haalarin näköinen, mitä Kirppis-Center myy. Siinä ei tosin taida olla noita koristuksia hihassa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Onpas täällä herkkänahkaista porukkaa :snotty:

Ok, aloitus tai lähinnä kysymyksen asettelu on mauton, samoin kaikki "hyi hitto en todellakaan, voi yök"- vastaukset. Mutta jos kysymys kuuluu, että pukisitko lapsesi tällaiseen haalariin, niin miksi ainoa poliittisesti korrekti vastaus on että "toki, ihan nättihän tuo on, ja varmaankin lämmin"? Miksei saa todeta, että ei, en pukisi, en tykkää?

Ja miksi niitä hintavia haalareita saa kuitenkin aina mollata? Tyhmää sekin on.

Mä en ostaisi omalleni tuota. Kiusaajaa minusta tai lapsista ei kuitenkaan saa.

Ja mun mielestä tuo muuten on aika lailla sen haalarin näköinen, mitä Kirppis-Center myy. Siinä ei tosin taida olla noita koristuksia hihassa.
no niin, tätä täysin samaa olen koittanut sanoa tässä koko ketjussa =) kiitos!
 
yks vaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
no niin, tätä täysin samaa olen koittanut sanoa tässä koko ketjussa =) kiitos!
No onpas sulla painavaa asiaa sanottavana..kyllä kannattaa aiheesta keskustella, kun ei muut kun omat mielipiteet kelpaa. Hölmö
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
no niin, tätä täysin samaa olen koittanut sanoa tässä koko ketjussa =) kiitos!
No onpas sulla painavaa asiaa sanottavana..kyllä kannattaa aiheesta keskustella, kun ei muut kun omat mielipiteet kelpaa. Hölmö
täh :eek:
siis mä olen sanonut oman mielipiteeni, joka on ollut vastavirranmyötääjiä vastaan, ja olen sitä mieltä myös, että kaikkien mielipiteen voisi hyväksyä, myös minun =) kun minäkin hyväksyn muiden =)
 
pa
AP.N LAPSEN HAALARIN, että millainen on, kun tuo on muka niin ruma, että pitää täälä esitellä. Mistä tuo haalarin hinta selviää? Sekö oli jollekkin ongelma. Kyllä oon nähnyt rumempiakin haalareita. Tuo on niin tavis, että ei tosta ees voi väitellä.
nostelkaas, että ap huomaa lisätä sen mega makeen haalarin jossa on munaa.
 
sejollatuollaisiaoli
Alkuperäinen kirjoittaja b:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
meiltä löytyy kaksikin tuollaista haalaria, tosin viime talven värissä eli kahden lilana.
minkä merkkinen toi on,,makin haluan tytölle tommosen!!
hetki, käyn kattoos...

lapussa niskassa lukee just kidding KIDE ja hihassa meillä adventures

niissä ei olekkaan kuin yläosassa vaaleammanlilaa ja muuten tummanlila eli hieman eri kuin tuo kuvassa oleva.

Meijän omat ostettu Minimanista ja ainkain kärkkäinen ylivieskassa myi (joku kk sitten) samanlaisia. Alennuksesta ostettu viime talvena meijän omat.

Ihan nyvä pihahaalari on ollut. Ei moittimista.
 
kuvantyylisenhaalarinomaava
mä katoin ite cittarissa että Reiman haalarissa oli ihan kamala väristys, joku persikkasävyinen jonka väristä en ite laittais lapsilleni olkoonkin reima-merkkinen. Tyhmä maksaa siitä merkistä monta kymppiä kun "merkittömän" laadukkaankin voi saada puolet halvemmalla.

Eikä meillä ainakaa ole noista halppishaalareista mennyt ikinä vesi läpi asti!
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Onpas täällä herkkänahkaista porukkaa :snotty:

Ok, aloitus tai lähinnä kysymyksen asettelu on mauton, samoin kaikki "hyi hitto en todellakaan, voi yök"- vastaukset. Mutta jos kysymys kuuluu, että pukisitko lapsesi tällaiseen haalariin, niin miksi ainoa poliittisesti korrekti vastaus on että "toki, ihan nättihän tuo on, ja varmaankin lämmin"? Miksei saa todeta, että ei, en pukisi, en tykkää?
mutta kun se kysymys ei kuulunut niin.

aloituksen lähtökohtana ei ollut selvästikään kysyä, kuka pukisi tuon haalarin lapselleen, vaan nauraa niille ihmisille, jotka näin tekisivät.

itse en myöskään tuota ykkösvaihtoehtona ostaisi, mutta mitään erityisen ihmeellistä, käyttöä estävää ominaisuutta, en myöskään siinä huomaa. on minunkin silmiini hiukan liian väritön, mutta makuja on moneksi.
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu, pukisin. Perusmalli, kivat värit.

Sama täällä. Meidän tytön lempivärit sattuvat olemaan ruskea ja vaalean punainen =) Lapsi saa valita mieleisensä haalarin, niin pukeminen sujuu, eikä vaatteista tarvitse sitten tapella..
 

Yhteistyössä