mulla on kymmenen vuotias tyttö ja mun kaverilla on 14 vuotias tyttö. aamulla mun kaveri laitto viestin, että mun tyttö vittuilee hänen tytölle mesessä koko ajan. on tehnyt jo pitempään. mut ei sit osannut sanoa miten. ja kielsi mua puhumasta mitään tytölleni, tai edes yrittää selvittää täällä tytön kanssa, mitä on puhunut tai vittuillut. mun tyttö oli sitten ihan ymmällä. ei ollut vittuillut kuulema toiselle. ihan tavallisia juttuja kirjoitelleet. tää toinen tyttö on ennenki keksinyt perättömiä juttuja tyttömme päähän ja laittanut asioita meidän tytön syyksi, jotka sit myöhemmin on paljastuneet. en nyt tiedä ketä uskos ja ketä en. en halua lastani syyttää turhasta, mutta jos asiassa olis perää haluaisin laittaa tyttöni pyytämään anteeksi tältä toiselta tytöltä. miksi mun sit olis pitänyt salata asia tyttäreltäni, jos asiassa on perää, toi antais ymmärtää, että tää toinen tyttö puhuu perättömiä. tyttöni kuitenkin poisti tuon toisen mesestään, eikä kuulema halua enää nähdäkkään tuota toista, kun saa aina paskat silmilleen, vaikka ei olis tehnlyt mitään. raapii täällä päätään