hämmästelen
Onko olemassa enää äitejä, jotka ottavat lapsensa pois tarhasta, kotiin vauvan kanssa kun pienokainen syntyy? Vai onko kaikilla lapsi osan tai koko viikon tarhassa entiseen tapaan??
Onkos se sitten jotenkin huono asia jos pitää isomman/isommat lapset päivähoidossa?Alkuperäinen kirjoittaja hämmästelen:Onko olemassa enää äitejä, jotka ottavat lapsensa pois tarhasta, kotiin vauvan kanssa kun pienokainen syntyy? Vai onko kaikilla lapsi osan tai koko viikon tarhassa entiseen tapaan??
Samoin ajattelen minäkin =) Ihan riittävän kauan mun kumpikin lapseni sai olla tarhassakin, kun mulla työt alkoi eli eivät varmasti jääneet mitenkään paitsi tarhaelämän ihanuudesta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä olen ottanut, kaikki on jääneet kotiin. Minusta äitiysloma on niin ainutlaatuinen mahdollisuus saada olla lasten kanssa kotona kesken työ-, koulu-ja tarhakiireiden että en ole jättänyt sitä käyttämättä.
Hyvin sanottu! Noin itsekin ajattelisin. Tosin on vain tämä yksi, mutta jos saisin vielä toisen niin ottaisin esikoisenkin kotiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä olen ottanut, kaikki on jääneet kotiin. Minusta äitiysloma on niin ainutlaatuinen mahdollisuus saada olla lasten kanssa kotona kesken työ-, koulu-ja tarhakiireiden että en ole jättänyt sitä käyttämättä.
Jokainen tyylillään, mutta vaikka otankin lapset pois tarhasta, ei se tarkoita että vanhemmat lapset olisivat 24/7 vauvan seurassa. Kyläillään ystävillä, on kerhoja ym.Alkuperäinen kirjoittaja balik:Onkos se sitten jotenkin huono asia jos pitää isomman/isommat lapset päivähoidossa?Alkuperäinen kirjoittaja hämmästelen:Onko olemassa enää äitejä, jotka ottavat lapsensa pois tarhasta, kotiin vauvan kanssa kun pienokainen syntyy? Vai onko kaikilla lapsi osan tai koko viikon tarhassa entiseen tapaan??
Kyllä omasta mielestäni isompi lapsi tarvitsee ikäisiään leikkikavereita kun on niihin jo tottunutkin siellä tarhassa. En usko että meidän neiti tykkäisi olla 24/7 vauvan luona.
Jokainen tietty tyylillään
Mä olen tässä aikalailla samoilla linjoilla.Meillä lapset on ollu mun kanssa koko ajan kotona.Mulla ei kyllä käynyt mielessäkään,että esikon olisin päivähoitoon vienyt kuopuksen syntyessä!Ehdottomasti haluan pitää molemmat kotona vielä ainakin vuoden verran.Ovat vain kerran pieniä,en halua missata mitään! =)Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:No meidän lapset eivät ole olleet tarhassa muutenkaan (paitsi kaksi vanhinta silloin kun olin 3kk työkkärin harjoittelussa). Mutta kotona kyllä hoidan kaikki lapseni kun kerran kotona olen. Itseltäni ei hirmusti löydy sympatioita sellaiselle, joka laittaa isommat lapset tarhaan vauvan syntymän vuoksi. Vähän niin kuin laittaisi muut lapset pois jaloista :/ Kun kerran kotona hoitaa yhtä, miksi ei kaikkia???