kuka pelkää hammaslääkäriä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poitsuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poitsuli

Vieras
mä pelkään ku ruttoa ja nyt o ruvennu pari hammasta vaivaa ja en uskalla mennä saati edes soittaa =( mies tos puhelee et kyl sun tarvis men,mut ei tajuu et pelkään hammaslääkäriä enemmä ku mitää!synnytyski lastenleikkiä sen rinnal...mieluummi synnytän ku meen hammaslääkärii!tietääkö kukaa sanoa miten mun nyt pitää sit toimia?maksaako miljoonia jos menis nukutukses hoidatuttaa??

mä pelkäsin, mutta nyt jurihoidon jälkeen en pelkää. vaikka hammas oli tosi kipeä, juurihoidossa ei puudutus auttanut ni seuraavalle juurihoitokerralle mennessä en pelännyt yhtään. olin kai kokenut sen kaikkein kamalimman tai sit 3päivän tuskahelvetti kipeän pääpuoliskon kans sai mut menettään hammaslääkäripelkoni.

mä pelkäsin, mutta nyt jurihoidon jälkeen en pelkää. vaikka hammas oli tosi kipeä, juurihoidossa ei puudutus auttanut ni seuraavalle juurihoitokerralle mennessä en pelännyt yhtään. olin kai kokenut sen kaikkein kamalimman tai sit 3päivän tuskahelvetti kipeän pääpuoliskon kans sai mut menettään hammaslääkäripelkoni.

En pelkää.
Mulle ei oo tehty ikinä mitään muuta hammaslääkärissä ku revitty yks viisuri pois.
Ei oo porattu eikä mitään niin ei oo tarvinnu pelätä.
Reikiä koko 22½-vuoden elämäni aikana 0. :D

Pelkään melkein eniten. Pelkoa ei auttanu yhtään kun piti mennä hammasleikkaukseen ja pelotti niin et itketti koko ajan ja tää suukirurgi oli tosi tyly ja käski tosi kiukkusesti rauhottumaan ja oli muutenkin ilkeä. Nyt en ole uskaltanu mennä edes tavalliselle pitkään aikaan.

onko kellää kokemusta nukutus hoidosta??olis kiva kuulla kokemuksia siitäki vaik tuskin mul siihe varaa onkaa =( miten saako sit jotai lääkettä jos oikeesti meinaa taju lähtee pelkästä ajatuksesta??

Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
En pelkää, itseasiassa hammaslääkäri on ainuita pakkoja missä pystyn rentoutuu (melkein nukahdan :ashamed: ). Mutta nostan tätä sinulle.

:o

mä en pysty nukkuu ainakaan viikkoon kun tiedän et sinne täytyy mennä

Yhteistyössä