V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Minä
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Kato nyt, rupesit nauramaan, joten toin hyvää mieltä sulle.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Ne jotka ei tuomitse toisten valintoja, oli kyse sitten mistä tahansa asiasta.
Rasistit, uskovaiset, homofobikot ja toisten kasvatusmetodeihin puuttujat eivät kuulu kyseiseen ryhmään.
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Ne jotka ei tuomitse toisten valintoja, oli kyse sitten mistä tahansa asiasta.
Rasistit, uskovaiset, homofobikot ja toisten kasvatusmetodeihin puuttujat eivät kuulu kyseiseen ryhmään.
Eikä toisten uskontoa haukkuvat;joten sä ja timppa heti pois
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Aurinkokunta on sellainen kaikkien kaveri =)
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja hyi:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Ne jotka ei tuomitse toisten valintoja, oli kyse sitten mistä tahansa asiasta.
Miks mun täytyis pois palstalta mennä? Ei kai tää oo mikään "hyvän mielen palsta"? Ja on rumaa sanoa "hyi" kenestäkään ihmisestä.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Aurinkokunta on sellainen kaikkien kaveri =)
Paitsi toisten suurperheellisten.Ylimielinen heitä kohtaan.
Ja mitä tuohon kaikkien kaveruuteen tulee vielä, niin sellaiset ihmiset löpisevät täällä lähinnä säästä, käyttävät paljon![]()
![]()
![]()
näitä ja halipusirutistuksia. Jes, ihqqq!
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Ne jotka ei tuomitse toisten valintoja, oli kyse sitten mistä tahansa asiasta.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Aurinkokunta on sellainen kaikkien kaveri =)
Paitsi toisten suurperheellisten.Ylimielinen heitä kohtaan.
Ja mitä tuohon kaikkien kaveruuteen tulee vielä, niin sellaiset ihmiset löpisevät täällä lähinnä säästä, käyttävät paljon![]()
![]()
![]()
näitä ja halipusirutistuksia. Jes, ihqqq!
:xmas:
Miten niin ylimielinen? Ai jos toiset on uskiksia ja se ei?
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja hyi:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Ne jotka ei tuomitse toisten valintoja, oli kyse sitten mistä tahansa asiasta.
Miks mun täytyis pois palstalta mennä? Ei kai tää oo mikään "hyvän mielen palsta"? Ja on rumaa sanoa "hyi" kenestäkään ihmisestä.
Pois tästä ketjusta; ja sä oot yksi niistä nikeistä jotka on kaukana tosta hyvästä hengestä
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja hyi:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja hyi:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Ne jotka ei tuomitse toisten valintoja, oli kyse sitten mistä tahansa asiasta.
Pois tästä ketjusta; ja sä oot yksi niistä nikeistä jotka on kaukana tosta hyvästä hengestä
Heh heh, joten mulla ei ole oikeutta sanoa mielipidettäni millainen ihminen tuo palstalle hyvää henkeä?
Mikäs oikeus sulla on tulla sitten julistamaan oikein nikiltä ketkä ei tuo palstalle hyvää henkeä?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Ne jotka ei tuomitse toisten valintoja, oli kyse sitten mistä tahansa asiasta.
Eli siis olet kiva, jos hyväksyt kaiken? :xmas: Uih. En sit ikinä halua olla kiva.
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja hyi:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja hyi:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Ne jotka ei tuomitse toisten valintoja, oli kyse sitten mistä tahansa asiasta.
Heh heh, joten mulla ei ole oikeutta sanoa mielipidettäni millainen ihminen tuo palstalle hyvää henkeä?
Mikäs oikeus sulla on tulla sitten julistamaan oikein nikiltä ketkä ei tuo palstalle hyvää henkeä?
Sä oot sellanen nikki, että kun juttuja lukee, ei tuu ainakaan hyvä mieli. Tuntuu että aina arvostelet tai haukut jotain. Todella mustavalkonen