vierailija
Ja mä olen mamu .Ei kyllä se nyt taisin olla ihan minä joka sen aloitti, Esko parka vaan halus kantaa kortensa kekoon siinä sivussa...
Ja mä olen mamu .Ei kyllä se nyt taisin olla ihan minä joka sen aloitti, Esko parka vaan halus kantaa kortensa kekoon siinä sivussa...
ai mä luulin että sä olet AlgomaJa mä olen mamu .
Olenhan minä vähän sitäkinai mä luulin että sä olet Algoma
No ei, valkolakkia on ja jatkokoulutusta sen päälle. Intissä 11 kk, eikä lähetetty ympyräkaupungista maitojunal takasi kasarmil, niinku eräille kävi , luottamustoimia nykysinkin. Liittyy kassanvartiointiin ja toisessa pääsy salattuun tietoon verrattuna keskivertoisiin alan ihmisiin.@Esko
Jäikö koulutus vähän lyhyeksi?
https://kaksplus.fi/members/esko.12600/@Esko
Jäikö koulutus vähän lyhyeksi?
Kyllä oot aika Urho, on pakko tunnustaa, vaikka en haluaisNo ei, valkolakkia on ja jatkokoulutusta sen päälle. Intissä 11 kk, eikä lähetetty ympyräkaupungista maitojunal takasi kasarmil, niinku eräille kävi , luottamustoimia nykysinkin. Liittyy kassanvartiointiin ja toisessa pääsy salattuun tietoon verrattuna keskivertoisiin alan ihmisiin.
Ymmärrän että sua ketuttaa ku mä sanon ääneen sun ongelmastas, teikäläisii on yllättävän paljo meitin keskuudes, herra Paroni@Münchausen
Onnea vaan. Vuosikymmenten traumat ja agressiot höystettynä ruumiillisilla vaivoilla. Kannattaisi mennä ennemmin vaikka ruotsinlaivalle tms.Lunis
Kuka sinä haluaisit olla yhden päivän ajan?Sopii sinulle kun yhtä kiukkusia olette.
Miksi tekisit niin? Lehdistöhän kehuu niitä vuolaasti jo nyt.Echo, soittaisin kaikkiin lehdistöihin ja kehuisin mamuja ja ylistäisin Suomen maahanmuuttopolitiikkaa joka kadunkulmassa.
Tottakai. Me olemme aina vihaisia. Vihaamme kaikkia.Sopii sinulle kun yhtä kiukkusia olette.