Kuka palstalainen haluaisit olla yhden päivän?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
@Esko
Jäikö koulutus vähän lyhyeksi?
No ei, valkolakkia on ja jatkokoulutusta sen päälle. Intissä 11 kk, eikä lähetetty ympyräkaupungista maitojunal takasi kasarmil, niinku eräille kävi :LOL:, luottamustoimia nykysinkin. Liittyy kassanvartiointiin ja toisessa pääsy salattuun tietoon verrattuna keskivertoisiin alan ihmisiin.

Ymmärrän että sua ketuttaa ku mä sanon ääneen sun ongelmastas, teikäläisii on yllättävän paljo meitin keskuudes, herra Paroni@Münchausen :giggle:

vierailija
No ei, valkolakkia on ja jatkokoulutusta sen päälle. Intissä 11 kk, eikä lähetetty ympyräkaupungista maitojunal takasi kasarmil, niinku eräille kävi :LOL:, luottamustoimia nykysinkin. Liittyy kassanvartiointiin ja toisessa pääsy salattuun tietoon verrattuna keskivertoisiin alan ihmisiin.

Ymmärrän että sua ketuttaa ku mä sanon ääneen sun ongelmastas, teikäläisii on yllättävän paljo meitin keskuudes, herra Paroni@Münchausen :giggle:
Kyllä oot aika Urho, on pakko tunnustaa, vaikka en haluais

Enkä minä juuri teidän keskuudessa ole, mulla on omat ympyrät.

• Tykkää
Reactions: Kuuloke-Esko
Pin, vaikken siinä vaiheessa kun lapsi valvotti. :)
Aivansamalla voisi olla jämäkkä päiväjärjestys. :D

Paula voisin olla puoli päivää. Ostaisin sinä aikana jääkaapin täyteen ihania lisäaineherkkuja ja vietettäis lasten kanssa herkkupäivä (ei siis joka päivä).

Milanna voisin olla pari kk. Aloittaisin tänään lähtemällä lasten kanssa auringonpaisteessa lenkille, illalla leivottaisiin, huomenna mentäisiin metsään paistamaan makkaraa ja lapset voisivat kutsua naapurin tenavia kylään. Miehelle sanoisin "anteeksi kun olen ollut pyryharakka. Menen opiskelemaan ja hommaan tavallisen päivätyön. Kiitos kun olet ollut nämä vuodet kärsivällinen."

Sori, tän piti olla hyvän mielen ketju...:whistle:

Yhteistyössä