Alkuperäinen kirjoittaja Ap:En voi arvostaa pediatrin työtä,jos hän ei edes tee yleistutkimusta lapselle,eikä ole edes katsonut lapsen nimeä papereista. Olkoon sitten pöyristyttävää hoitohenkilökunnan työn kyseenalaistusta. Olen täysin sitä mieltä,että itselläni on koko ajan ollut paras monitorointi lapseni kliinisestä voinnista,koska he eivät sitä edes ole tehneet. Hakeuduin myös hoitoon siinä vaiheessa,kun kuume oli vasta 38,9 ja hoito päästiin aloittamaan varhaisessa vaiheessa. Kukaan ei voi väittää,ettenkö olisi arvioinut lapseni tilaa hyvin asianmukaisesti ja harvinaisen eksaktisti,mihin minulla ei ilman koulutustani olisi mahdollisuuksia. Silti minua ei kuunnella,edes äitinä.
Kai sinä nyt fiksuna ihmisenä käsität, että mikäli sairaalassa on ohjesääntö, että yli jonkun tietyn rajan olevalla crp:llä varustettua lasta EI KOTIUTETA, niin ei siellä ala yksikään järkevä lääkäri kukkoilla ja talloa yleisten sääntöjen päälle vain siksi että lapsen äiti on eläinlääkäri?? Sehän saisi sanktiota siitä se lääkäri, mikäli toimisi näin - ymmärrän kyllä melko hyvin ettei hän halua ottaa moista riskiä.