J
JoannaS
Vieras
tai jotain tuon tapaista. Meidän kuopus lallattelee tuota, on päiväkodissa oppinut, mutta ei muista enempää sanoja enkä itse ole koskaan kyseistä laulua kuullut.
Joten jos joku tunnistaa tämän lastenlaulun, niin olisin iloinen jos viitsisitte kirjoittaa sanat=)
Joten jos joku tunnistaa tämän lastenlaulun, niin olisin iloinen jos viitsisitte kirjoittaa sanat=)