Kuka on vielä paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
e088.gif

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Just tulin.. :wave:

Miksi aina yleensä vasta näin myöhään?Jos saa kysyä..

Sori, en huomannut tätä aiemmin..

Kysy pois vaan, on tätä kysytty aiemminkin. Mä olen tällainen yöihminen, olen aina ollut. Touhuan näin öisin kaikenlaisia omia juttujani vaikka voisin tehdä niitä iltaisinkin halutessani. :)

Iltaisin on muuta tekemistä, vietän aikaa miehen ja tytön kanssa, katon telkkua tai teen jotain muuta kehittävämpää. Kyllä mä joskus päivälläkin pyörähdän täällä mutta harvemmin silloinkin kun on muuta parempaa tekemistä. Yö on hyvää aikaa tällaiseen humpuukiin. Musta on mukava kun saa olla ihan itsekseen ilman taustahälinää. Niin ja palstallakin on rauhallisempaa öisin ja yleensä on kaikki pahimmat törkyjutut moderoitu pois silmistä. Tyydyttikö tämä vastaus? :D

Kysy pois vaan, on tätä kysytty aiemminkin. Mä olen tällainen yöihminen, olen aina ollut. Touhuan näin öisin kaikenlaisia omia juttujani vaikka voin tehdä niitä iltaisinkin halutessani.

Iltaisin on muuta tekemistä, vietän aikaa miehen ja tytön kanssa, katon telkkua tai teen jotain muuta kehittävämpää. Kyllä mä joskus päivälläkin pyörähdän täällä mutta harvemmin silloinkin kun on muuta parempaa tekemistä. Yö on hyvää aikaa tällaiseen humpuukiin. Musta on mukava kun saa olla ihan itsekseen ilman taustahälinää. Niin ja palstallakin on rauhallisempaa öisin ja yleensä on kaikki pahimmat törkyjutut moderoitu pois silmistä. Tyydyttikö tämä vastaus?

Itselläni juurikin näin. Olen aina ollut yöihminen ja silloin hoksaan kaikkea mukavaa tekemistä- joka ei päiväsaikaan tunnu lähellekään yhtä mukavalta. Yöllä varastan itselleni sen oman hetken, jota erakkopuoleni kaipaa.

Yhteistyössä