Kuka on väärässä myyjä vai asiakas...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Laitat ostokset hihnalle ja kassaneitti ei siirtää vaan "viskaa" ostokset toiselle puolella, yksi ostoksesta menee rikki, tässä tapauksessa makaroonipaketti. Sanot ettet aio maksaa siitä koska se meni rikki. Myyjä sano että kun se on mennyt kassan lävitse se ei ole myyjän vastuussa.

Kokonaisuudessa ostokseen kuuluu makaroonipaketti, ketsuppi, hernepurkki.

Jätätkö kaikki siihen ja lähdet pois vai maksaatko ostokset myös makaroonipaketin joka meni rikki?

Olen kakka asiakas kun en maksannut mitään vai lähdin ilman ostoksia pois. Siinä kassalla minun jälkeen ei ollut ketään eli kukaan ei joutunut seisomaan turhaan jonossa.

No kyllä minusta sinun olisi pitänyt saada uusi makaronipussi vain tilalle. Outoa käytöstä kassalta. En kyllä olisi lähtenyt kävelemäänkään paikalta, vaan olisi vaatinut näkemään johtajan tmv.

Kassa on väärässä. Hän hajotti tuotteen, silloin et ole vastuussa. Jos taas sä olisit heittänyt sen pussin vaikka pakkaamisvaiheessa lattialle ja se olisi hajonnut kaupan ei olisi tarvinnut korvata. Itse olisin käpytellyt neuvontaan haukkumaan myyjän jos kyse oli isommasta kaupasta, pikkukaupassa pyytänyt vastaavan paikalle.

Asiakas on aina oikeassa.. Ja tuohan oli aivan törkeetä jo :o olisit vaatinut myymäläpäällikön paikalle. Meillä on kyllä täällä aina saannut uuden pussin tai saanut jättää pois.

soittaisin heti esimiehelle tai menisin käymään, mm. Lappeenrannan anttilassakin jos esim. tuotteesta puuttuu hintalappu, myyjä juoksuttaa asiakasta hakemaan toisen samanlaisen, että hän saa otettua hinnan..en tasan juokse minnekään, se on kauppiaan vastuulla, että tuotteessa on hintalappu, jäänyt anttila sen kerran jälkeen väliin. juoskoon itse vaan

Yhteistyössä