Kuka on teettänyt kultasepällä vihkisormuksen ja olitko kerrasta tyytyväinen?

Laitoin tänään tilaukseen vihkisormuksen kultasepältä ja nyt mietityttää että mitä jos se ei miellytäkkään..? Liikkeessä sanottiin kyllä että niin kauan sitä työstetään että se on mieluinen. Sormus tehdään mummoni vanhasta kihlasormuksesta sekä hänen timanttisormuksesta :) Ajattelin että parempaan oikeuteensa sormukset pääsevät näin, entä kuin kaapissa pölyttymällä :)
 
Romantikko
Olen teettänyt tai itse asiassa mies kävi sen hoitamassa, koska myi itse aikanaan kultakoruja, joten ymmärtää niiden päälle ja toki olimme sopineet vähän mallista ja tuntee makuni.

Kuulostaa todella ihanalta, että saat vihkisormuksen, joka on tehty mummosi vanhoista sormuksista, siitä tulee taatusti hieno ja sillä on valtava tunnearvo! Onnea!
 
Kiva että kaikki on olleet tyytyväisiä :) Liikkeestä löysin ihanan sormuksen jossa 5 samankokoista timanttia rivissä. Se laitettiin sepälle malliksi että sen tyylisen tahdon, sekä oma kihlani että sille haetaan paria. Itselläni vain se yksi timantti joten sovittiin että laitetaan asteittain pienenevät timantit ison kaveriksi sivuille. Noh, nytpä jännätään millainen on lopputulos :)
 

Yhteistyössä