Kuka on suosikkisi Idolsin semifinalisteista?

nimiä en muista
Hitsi ku mä en ksokaan muista nimiä
mut se lahtelaistyttö on mun mieleen jotenkin kaunis puhdas ja omalaatuinen ääni hänellä. Stina on hyvä laulamaan, mut minusta hän ei ole Idolimainen. Ali on kyl ihan sika hyvin. jotenkin sil on tosi helppo laulaa tai se kuulostaa siltä. Sit olen tykänny siitä joukon vanhimmasta miehestä kel eilen sanat hieman sekoilikin/unohtui. Muut on mun mielestä aika rivilaulajia. Kilpailu tosin näyttää ja erottelee ne jyvät akanoista vielä.
Ja tuo mieli ja maku muuttuu aina nopeasti tai ainkin sit vuosien saatossa..
 
voi ei
Lassi olisi menestynyt Suomessa! Paras laulaja jota olen kuullut(suomalainen)!!!
Tyhmää noin nuorelta pojalta luovuttaa bändin takia, joka ei kuulemma ole edes kovin hyvä...
Luulisi että semifinalistit olisivat kirjoittaneet sopimuksen, ettei ohjelmasta noin vain jäädä tässä vaiheessa pois. Nyt meni katsojilta se suurin ilo, Lassin live-esiintymistä olisi ollut hieno nähdä!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;23290505:
Martti.

montas ne nyt pudottaa tuosta vielä tyttö- ja poikaryhminä? parempi olis et kaikki olis kimpassa ja sit pudotettais joku pois..
Finaaliin pääsee 7. Nyt tänään tytöistä pudotetaan yksi, torstaina pojista. Sitten tytöistä ja vielä yksi pojista, jolloin jäljellä pitäisi olla 4+4 ja oli tarkoitus, että he olisivat yhdessä semifinaalissa ja huonoin joutuisi pois ja 7 pääsisi sitten finaaliin. Nyt en sitten tiedä miten käy, kun Lassi jäi semifinaalista pois. Jääkö pojilta yksi semifinaali väliin vai jääkö tuo tyttöjen ja poikien yhteinen semifinaali kokonaan pois?
 
Finaaliin pääsee 7. Nyt tänään tytöistä pudotetaan yksi, torstaina pojista. Sitten tytöistä ja vielä yksi pojista, jolloin jäljellä pitäisi olla 4+4 ja oli tarkoitus, että he olisivat yhdessä semifinaalissa ja huonoin joutuisi pois ja 7 pääsisi sitten finaaliin. Nyt en sitten tiedä miten käy, kun Lassi jäi semifinaalista pois. Jääkö pojilta yksi semifinaali väliin vai jääkö tuo tyttöjen ja poikien yhteinen semifinaali kokonaan pois?
ohjelmatiedoissa (tai jossain muualla, en muista missä ) luki et yksi jo pudotettu nostetaan Lassin tilalle..
 

Yhteistyössä