Kuka on rakennuttanut talviasuttavan saunamökin ja mitä maksoi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
mistä tilasitte? minkäkokoisen ja millaisen ja rakensitteko itse vai firma?

minä en osaa rakentaa ja haluaisin sellaisen avaimet käteen-paketin, saunamökki mihin mahtuu neljä nukkumaan, missä on pieni keittiönurkkaus, sauna, pesuhuone, paikka ruokapöydälle ja pikku sohvalle tms istumapaikka.

sellainen mitä voi lämmittää puilla talvella ja syksyllä sekä kiuas puilla. mökkiin laitetaan sähköt mutta juoksevaa vettä ei tule.

millainenhan summa tämä on suunnilleen? mitä teillä on maksanut?

mistä tilasitte? minkäkokoisen ja millaisen ja rakensitteko itse vai firma?

minä en osaa rakentaa ja haluaisin sellaisen avaimet käteen-paketin, saunamökki mihin mahtuu neljä nukkumaan, missä on pieni keittiönurkkaus, sauna, pesuhuone, paikka ruokapöydälle ja pikku sohvalle tms istumapaikka.

sellainen mitä voi lämmittää puilla talvella ja syksyllä sekä kiuas puilla. mökkiin laitetaan sähköt mutta juoksevaa vettä ei tule.

millainenhan summa tämä on suunnilleen? mitä teillä on maksanut?

Katso tuolta.

Kiitos paljon! 30.000€ näyttää maksavan ainakin ne materiaalit sellaiseen saunamökkiin mikä olisi unelmani.

Pitää selvittää mitä se maksaa kun joku sieltä firmasta rakentaa sen minulle. Ja mitähän perustukset maksaa. Niitäkään en osaa tehdä itse vain pitää pyytää joku tekemään.

Kiitos paljon! 30.000€ näyttää maksavan ainakin ne materiaalit sellaiseen saunamökkiin mikä olisi unelmani.

Pitää selvittää mitä se maksaa kun joku sieltä firmasta rakentaa sen minulle. Ja mitähän perustukset maksaa. Niitäkään en osaa tehdä itse vain pitää pyytää joku tekemään.
Tee sauna siihen keskelle ja ylös ne tilat mitä et lämmitä - lämpö nousee aina ylös

Ellei tule vettä ja siis vessaa, viemäröintiä sun muita niin varmasti saatte reilusti alle sadalla tonnilla.

Harmaavesisuodatin riittää silloin eikä tarvita kuin yksi viemäriputki saunasta ulos.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä