harmaa
Elikkäs kuka tai ketkä ovat mielestänne palstan kauneimmat mammat, jos itseä ei saa sanoa?
Höpöhöpö.. Toisen on kauniimpia kuin toiset, toiset rikkaampia kuin toiset, toiset älykkäämpiä kuin toiset, ihmiset ei missään tapauksessa ole tasa-arvoisia ja hyvä niin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kaikki on ihan omalla tavallaan viehättäviä. Ei tarvii laittaa järjestykseen/tasoille ihmisiä.
Kauneus ei oo samalla tavalla laskettavissa ku rahat, ku se on makuasia.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Höpöhöpö.. Toisen on kauniimpia kuin toiset, toiset rikkaampia kuin toiset, toiset älykkäämpiä kuin toiset, ihmiset ei missään tapauksessa ole tasa-arvoisia ja hyvä niin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kaikki on ihan omalla tavallaan viehättäviä. Ei tarvii laittaa järjestykseen/tasoille ihmisiä.
Ja toiset on köyhiä, jos niillä on säästössä vaan 1000000?.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kauneus ei oo samalla tavalla laskettavissa ku rahat, ku se on makuasia.
VellihousuAlkuperäinen kirjoittaja Dude-76:HIrmu vaikea laittaa kauneusjärjestykseen kun on niin eri tavoilla sexyjä, kauniita ja upeita daameja täällä
Nii ja sikskää en viitti sanoa ku sit tullaan vinkumaan että "vai on se ja se susta paremman näköne ku minä ...grrrr"
Hehehe....oot vielä hassumpiAlkuperäinen kirjoittaja Dude-76:HIrmu vaikea laittaa kauneusjärjestykseen kun on niin eri tavoilla sexyjä, kauniita ja upeita daameja täällä
Nii ja sikskää en viitti sanoa ku sit tullaan vinkumaan että "vai on se ja se susta paremman näköne ku minä ...grrrr"
Näin!Alkuperäinen kirjoittaja v:Ei voi sanoa koska kaikkien kuvia ei ole nähnyt
Höh, en mää hakkaa näillä pienillä tassuilla ketään. Björni on mun silmään tosi kaunis. Moni muu on myös. Boogy on iloinen ja tyytyväinen ja se tekee ihmisestä kauniin. (ulkonäön lisäksi)Alkuperäinen kirjoittaja hmmi:Näin!Alkuperäinen kirjoittaja v:Ei voi sanoa koska kaikkien kuvia ei ole nähnyt
Björn se tuskin on, moni muu 'hakkaa' sen, esim Rukoilijasirkka. =)
Mutta sinä miellytät sekä ulkoisesti, että sisäisesti. =)Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Höh, en mää hakkaa näillä pienillä tassuilla ketään. Björni on mun silmään tosi kaunis. Moni muu on myös. Boogy on iloinen ja tyytyväinen ja se tekee ihmisestä kauniin. (ulkonäön lisäksi)Alkuperäinen kirjoittaja hmmi:Näin!Alkuperäinen kirjoittaja v:Ei voi sanoa koska kaikkien kuvia ei ole nähnyt
Björn se tuskin on, moni muu 'hakkaa' sen, esim Rukoilijasirkka. =)