Kysy äsken meidän vajaa 4 v tyttö
Käytiin tänään jyskissä ja hän ihastu sellaseen sänkyyn missä on 120 senttinen sänky alla ja 80 senttinenköhän siellä päällä sitten oli. Ruvettiin tosissamme miehen kanssa miettimään että olisikohan sellanen kiva tytölle omaan huoneeseen. Alas jos laittais patjan ja tyynyjä niin siellä olisi kiva kuluttaa aikaa ja rakennella majoja, ja miksei vaikka säilyttää lelujakin? Ja ylhäällä sitten nukkuisi. =)
Pois tullessa mies sanoi autossa minulle että "kysäse vaikka palstalta että onko kellään sellasta ja mitä kokemuksia niistä on".
Nyt likka ja mies meni värittämään likan huoneeseen ja neiti heti kyseli että "koskas minä saan sen korkean sängyn?". Mies sanoi "en tiiä, äitin pitää kysyä vaikka palstalta että oisko sellanen hyvä"
Likka : "Kuka on palsta?"
Pois tullessa mies sanoi autossa minulle että "kysäse vaikka palstalta että onko kellään sellasta ja mitä kokemuksia niistä on".
Nyt likka ja mies meni värittämään likan huoneeseen ja neiti heti kyseli että "koskas minä saan sen korkean sängyn?". Mies sanoi "en tiiä, äitin pitää kysyä vaikka palstalta että oisko sellanen hyvä"
Likka : "Kuka on palsta?"