Oma mielipiteesi? Entäpä miehesi?
Mulla ei oikeastaan ole väliä, kuka sen maksaa, vaikka molemmat omansa. Onhan se tietysti mukavaa jos mies maksaa, mutta ei mitenkään tarpeellista.
Mies taas sanoi, että häpeisi suunnattomasti, jos nainen maksaa ravintolassa ja samalla siis selvisi se, miks mun rahat ei oo koskaan sille kelvannu siellä, ku on pitäny maksaa ja siks syömäänki lähetty, ku kerrankin mulla olis ollu varaa maksaa kalliimmatki safkat
Nainen voi toki antaa rahat miehelle, jos kovasti haluaa maksaa, mutta hyviin käytöstapoihin kuuluu, että mies maksaa.
Mites teillä mielipiteet jakautuu?
Mulla ei oikeastaan ole väliä, kuka sen maksaa, vaikka molemmat omansa. Onhan se tietysti mukavaa jos mies maksaa, mutta ei mitenkään tarpeellista.
Mies taas sanoi, että häpeisi suunnattomasti, jos nainen maksaa ravintolassa ja samalla siis selvisi se, miks mun rahat ei oo koskaan sille kelvannu siellä, ku on pitäny maksaa ja siks syömäänki lähetty, ku kerrankin mulla olis ollu varaa maksaa kalliimmatki safkat
Nainen voi toki antaa rahat miehelle, jos kovasti haluaa maksaa, mutta hyviin käytöstapoihin kuuluu, että mies maksaa.
Mites teillä mielipiteet jakautuu?