Kuka on osallistunut Bonan keräilykampanjan (Nelly.com)?

  • Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti
zxc
ootteko käyttänet alennuskoodin ALLE 40e ostoksiin? tai oletteko nähneet että jossain vaiheessa säännöissä ei ollut maininta niistä 40e??

itse tilasin n. 2vko sitten ja käytin alekoodin alle 40e ostokseen, nyt kun yritin tilata uudestaan toisella koodilla, niin siiheen ilmestyi "sun ostokset on alle 40e" menin katsomaan kampanjan siivut ja siihen oli LISÄÄTTY (siitä olen ihan varma) että ostoksen täyty olla yli 40e.
Soitin sinne ja mulle sanottiin että se on muka ollut aina näin?!? mutta miten mä sitten onnistuin tilamaan ekan kerran?

ja siellä myös sanottiin ettäpitäis lähettää kysymyksen "anna palautetta" kautta kun sen kampanjan hoitaa joku muu yritys , voisko joku kertoa myös sen sähköpostin ku mä en saa avattua sen?

V.....ta tä touhuu, että sääntöjä muutetaan kampanjan aikana. kaipan muiden kokemuksia tästä, niin tarvittaessa soitan vaikka kuluttajavirastoon!
 
"Joku"
tilasin monta kertaa kynsilakkoja,sukkia yms juttuja jotka massoi juuri alle 10e ja hyvin tuli ja nyt en tilaa enää kun huomasin että tuli tuo että pitää ostaa 40e..ei ollut aiemmin noin=(
 
zxc
[QUOTE="Joku";25031218]tilasin monta kertaa kynsilakkoja,sukkia yms juttuja jotka massoi juuri alle 10e ja hyvin tuli ja nyt en tilaa enää kun huomasin että tuli tuo että pitää ostaa 40e..ei ollut aiemmin noin=([/QUOTE]

pääsetkö sä katsomaan mulle sen "anna palautetta" kohdassa s-postin johon vois laittaa palautetta? eli ihan sen kampanjan sivuilla, kysyykset kohdasta?
 
kans
[QUOTE="Joku";25031218]tilasin monta kertaa kynsilakkoja,sukkia yms juttuja jotka massoi juuri alle 10e ja hyvin tuli ja nyt en tilaa enää kun huomasin että tuli tuo että pitää ostaa 40e..ei ollut aiemmin noin=([/QUOTE]

sama juttu :) Oli kiva kampanja siihen saakka, kunnes tuli toi 40e
 
"vieras"
Harmi ettent tajunnut tuota ajoissa kun mulla on niitä koodeja varmaan yli 10 enkä tee niillä mitään. odottelen josko tulis se 100e tai 1000e voitto niin vois hyödyntää noikin. Tiedättekös, että kaikki saa sen 10e alekoodin ja tulis aika kalliiksi muuten. Tosin ikävä kun muuttivat sääntöjä oman mokansa vuoksi.
 
zxc
[QUOTE="vieras";25031965]Harmi ettent tajunnut tuota ajoissa kun mulla on niitä koodeja varmaan yli 10 enkä tee niillä mitään. odottelen josko tulis se 100e tai 1000e voitto niin vois hyödyntää noikin. Tiedättekös, että kaikki saa sen 10e alekoodin ja tulis aika kalliiksi muuten. Tosin ikävä kun muuttivat sääntöjä oman mokansa vuoksi.[/QUOTE]

mä laitoin palautetta, lupasivat ottaa selvää. bonassa ei oltu edes tietoisi että niitä sääntöjä on muutettu. mielestäni moka mikä moka, mutta sääntöjä ei saa muuttaa kesken kaiken, ellei o painovirheesta kyse. tässähän ei ollut mitään painovirhettä!
 
zxc
[QUOTE="vieras";25031965]Harmi ettent tajunnut tuota ajoissa kun mulla on niitä koodeja varmaan yli 10 enkä tee niillä mitään. odottelen josko tulis se 100e tai 1000e voitto niin vois hyödyntää noikin. Tiedättekös, että kaikki saa sen 10e alekoodin ja tulis aika kalliiksi muuten. Tosin ikävä kun muuttivat sääntöjä oman mokansa vuoksi.[/QUOTE]

mullakin on noita koodeja kertyi, kunnes huomasin...... Vaikka niitä ei saa käyttää yhteen tilauksen, silti niille ois käyttöä..
 
Mullakin on noita 10 lahjakortteja vaikka kuinka, mutten ole käyttänyt. En tajunnutkaan, että ois voinu tilata tolla kympillä ja olla maksamatta mitään. Ohi meni tuo etu siis. :D

Mutta sinänsä ihan järkeenkäypäähän tuo on, jos kerran sanotaan, että on VOITTANUT lahjakortin. Ei saanut ale-koodia. Vaan voitti lahjakortin. Silloin sen pitäs mennä niin, että sieltä saa ostaa vaikka just kympillä tavaraa sen edestä.
 

Yhteistyössä