Kuka on ollut sillai 14 vuotiaana

  • Viestiketjun aloittaja cecill
  • Ensimmäinen viesti
cecill
Viittaan ketjuun jossa kyseltiin 31v suhteesta 14 vuotiaaseen.

Niin, kuka uskaltaa tunnustaa olleensa 14 vuotiaana sukupuoliyhteydessä. Käsi ylös ja HEPS.
Minä aloitan,-Heps
 
"vieras"
Hep hep. Ja sama mies on edelleen rinnalla nyt 28-vuotiaana, ensimmäinen ja ainoani :) (Mikä ei kyllä ole 14-vuotiaan minun mahtavan kypsyyden ja uskomattomian ihmissuhdetaitojen ansiota, vaan hyvää tuuria, myönnetään.)

Ikäeroa oli/on meilläkin, ei tosin noin paljoa.
 
oli ja on ihanaa
Hepsan vaan. Ja sitä jatkuikin sitten kolmisen vuotta kunnes lopahti. Oli ihanaa. Kahdenkymmenen vuoden jälkeen kohdattiin taas, ja nyt on sama peli käynnissä taas.
 
huolstunut...
Anteeksi tämä ei liity tähän ketjuun mutta tarvitsen apua! Voiko olla mahdollsta



syön e-pillereitä, ensimmäistä luiskaa. tällä hetkell menoillaan taukoviikko ja minulla on ollut pari pivää erittäin niukkaa vuotoa , hieman kuukautisten tapasita. vatsaan ja alaselkään sattuu. Voisko siis olla mahdollista että olen raskaana , vaikka olen syönyt pilereitä säännöllisesti. yhtä päivää lukuunottamatta jolloin otin pillerin ja vähän sen jälkeen iski ripuli, mutta se ei kestnyt kauaa. tämä tapahtui viimeisellä pilleri viikolla tiistaina ja olin ollut sitä enne lauantaina yhdynnssä, sen jälkeen en ole ollut yhdynnässä
 
"lillan"
Anteeksi tämä ei liity tähän ketjuun mutta tarvitsen apua! Voiko olla mahdollsta



syön e-pillereitä, ensimmäistä luiskaa. tällä hetkell menoillaan taukoviikko ja minulla on ollut pari pivää erittäin niukkaa vuotoa , hieman kuukautisten tapasita. vatsaan ja alaselkään sattuu. Voisko siis olla mahdollista että olen raskaana , vaikka olen syönyt pilereitä säännöllisesti. yhtä päivää lukuunottamatta jolloin otin pillerin ja vähän sen jälkeen iski ripuli, mutta se ei kestnyt kauaa. tämä tapahtui viimeisellä pilleri viikolla tiistaina ja olin ollut sitä enne lauantaina yhdynnssä, sen jälkeen en ole ollut yhdynnässä
Voi olla kuukautiskipuja. Tee testi niin ei tarvitse olla huolissaan.
 
gyllene
Anteeksi tämä ei liity tähän ketjuun mutta tarvitsen apua! Voiko olla mahdollsta



syön e-pillereitä, ensimmäistä luiskaa. tällä hetkell menoillaan taukoviikko ja minulla on ollut pari pivää erittäin niukkaa vuotoa , hieman kuukautisten tapasita. vatsaan ja alaselkään sattuu. Voisko siis olla mahdollista että olen raskaana , vaikka olen syönyt pilereitä säännöllisesti. yhtä päivää lukuunottamatta jolloin otin pillerin ja vähän sen jälkeen iski ripuli, mutta se ei kestnyt kauaa. tämä tapahtui viimeisellä pilleri viikolla tiistaina ja olin ollut sitä enne lauantaina yhdynnssä, sen jälkeen en ole ollut yhdynnässä
Voi voi sua. Oletko jo yläasteella? Aika huono äikän ope teillä on. Ja kaunoa ei varmaan edes teillä opeteta.
 
"huolestunut"
Joo kyllä ylä-asteelta on päästy jo jokunen vuosi sitten... Mutta osaatko vastata minun kysymykseen vai ootko tietämättömänä vaan ilmaisemassa netissä itseäsi... on sentään perjantai ilta kyllä varmaan keksisi jotai muutakin tekemistä. Kyse ei nyt ole mistään oikein kirjoituksesta vaan siitä että en oo koskaan ennen näitä syöny en tiedä miten ne vaikuttaa elimistöö tai miten tuollainen asia mistä kirjoitin vaikuttaa? Kysyin vain apua jos joku sattuisi tietämään
 
sillisa
raskaanakin. Ensimmäisen liuskan aikana neuvotaan käyttämään lisänä muutakin ehkäisymuotoa.

Olisiko vielä apteekki auki, tai raskaustestin voit ostaa kaupastakin (ainakin isommista)
 

Yhteistyössä