Kuka on ollu jälki-istunnossa??

:wave: röökistä,kiroilusta,lintsauksesta ja kerran juostiin reksiä pakoon niin siitäkin tais rapsahtaa kivat jälki-istunnot. :xmas:

Muoks. Nii joo,ja annoinhan mä pesut yhelle mokkerille vessassa ja jäin raukka kiinni siitä :ashamed:
 
Yhden ainoan kerran ja sekin oli ala-asteella ekalla luokalla. Ja syynä se, et tappelin poikien kanssa ja potkasin yhtä poikaa kunnolla mahaan. Meit joutu sit isompikin joukko kerralla jälki-istuntoon ja mie olin ainut tyttö... :whistle:
 
Kerran ysillä, vastasin tunnilla opettajalle ylimielisesti (ei kiinnosta tms., ihan hurja rike :D ) sain töykeästä/ylimielisestä käytöksestä kotiin myös ns.keltaisen lapun joka vanhempien piti allekirjoittaa (meillä oli sellainen varoituslappunen oikein huonosta käytöksestä)
No, ylä-asteen viimeisellä luokalla ulkonäköni aiheutti jossain opettajissa ärsytystä joten luulen etten muuten olisi saanut kyseisestä asiasta jälki-istuntoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
:wave: Mun kouluaikanani oli käytössä kollektiivinen rangaistus. Tarkoitti sitä, että kun pari tyyppiä luokassa töpeksi, koko luokka sai jälki-istuntoa.
Kuulostaa ihan mun yläasteajoilta! Siinähän seisottiin aulassa koko luokka kun kukaan ei tunnustanut. Rehtori sihisi niin lähellä naamaa että haistoi hänen hengityksensä, että "Vieläkö naurattaa, vieläkö naurattaa?" Yllättävän kauan jaksoi naurattaa mutta kun oltiin seisty pitkälti toista tuntia täysin liikkumatta niin alkoi se hymy hyytymään. :xmas:
 
Tupakoinnista juu...ja sitten väärensin äidin nimen ja kamut jotka myös istui jälkkärissä käräytti, koska olivat itse unohtaneet pyyhkiä lyijykynän jäljet pois nimmarista....eli 4h kaikenkaikkian istuin tupakoinnista ... :whistle:
 
Juu, ala-aste ja ylä-aste, kaikkii sekasin tais olla , vastaan sanomista, jutteluu, kiroiluu..ja ala-asteella, välkällä puolustin tyttöä ketä kiusattiin, niin sain siit sitten jälki-istuntoo....seiso sitten loppu aika kellon alla ja silleen....ja lisää koulun jälkeen....
 

Yhteistyössä