nuori äiti itse
Jos teiltä kysytään, niin missä menee nuoren äidin raja? Kuka on liian nuori äidiksi?
Kiitos vastauksesta!
Kiitos vastauksesta!
Piti kyllä vastata kysymykseenkin.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Neuvolatäti sanoi minua nuoreksi äidiksi. Ikää 26v. Kommentoin kyllä "en ole mielestäni kovin nuori äiti enää, vaan parhaassa iässä". Neukkutäti tähän "no mutta keskiarvon alle"....
mie olin 19 ku tuon esikoisen sain, enkä kyllä pidä itteeni yhtää liian nuorena äidiks. mut jokaisella on tietysti iha omat mielipiteet.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Piti kyllä vastata kysymykseenkin.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Neuvolatäti sanoi minua nuoreksi äidiksi. Ikää 26v. Kommentoin kyllä "en ole mielestäni kovin nuori äiti enää, vaan parhaassa iässä". Neukkutäti tähän "no mutta keskiarvon alle"....
Mun mielestä kaikki alle parikymppiset on nuoria äitejä. Ehkä vähän turhan nuoria...
Minkäs ikäinen itse olet?Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alle 23-vuotiaat on nuoria äitejä, alle 20-vuotiaat teiniäitejä. Mun mielestäni .
Niinhän ne alle 20v ovatkin teiniäitejä.. you know, TEENmom?! Siitähän se tulee, -teen päätteestäAlkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alle 23-vuotiaat on nuoria äitejä, alle 20-vuotiaat teiniäitejä. Mun mielestäni .
33. Entäs itse?Alkuperäinen kirjoittaja ..:Minkäs ikäinen itse olet?Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alle 23-vuotiaat on nuoria äitejä, alle 20-vuotiaat teiniäitejä. Mun mielestäni .
No et tietenkään! Miksi olisit?Alkuperäinen kirjoittaja mä:oonko minä sitten kääkkä äiti kun sain esikoisen 38 vuotiaana : )
Ehkä iäkäs, muttet millään tavalla "kääkkä"Alkuperäinen kirjoittaja mä:oonko minä sitten kääkkä äiti kun sain esikoisen 38 vuotiaana : )